RJAMM

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Slapen baby 6 weken #5682342 Quote

Ik snap wat je bedoeld. Mijn zoontje is 5 weken en slaapt ook alleen als ik hem in slaap heb gebracht. Overdag vaak een uurtje en een slaap van twee uur. Verder de nacht wel goed in wieg nadat ik hem in slaap heb gebracht.

kan het kwaad dat hij zelf niet in slaap kan komen?

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5677678 Quote

Hoi hoi,

Hier inmiddels bevallen van een zoon Florian op 30 januari. Was heel heftig maar maken het beide nu goed. Zijn al aardig gewent en nu eerste dag zinder kraamhulp. Toch wel spannend allemaal. Ik ga op het forum kijken bij topics over baby’s. Misschien zie ik jullie daar ook.

heel veel sterkte met de laatste loodjes.

liefs

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5676840 Quote

Hoi hoi,

vandaag naar gynaecoloog toe voor extra echo. Donderdag was de kleine nog niet ingedaald. Dan is protocol met 38 weken een extra echo. Moet zeggen het erg spannend te vinden.

De laatste loodjes zij erg zwaar. Vooral het niet echt lekker kunnen slapen meer. Maar ja hoop goed nieuws vandaag en dan hebben we toch binnen Max 3,5 week de kleine in onze armen. We kunnen het nog niet echt beseffen allemaal.

Wonderbaby dat is apart om dan net dezdfe naam te hebben. Nou ja maar zo denken het is op school en niet in de familie ofzo. Maar blijft jammer. Je bent goed voorbereid als je alles al klaar hebt staan. Jij bent er dus helemaal klaar voor? Hoe gaan de laatste loodjes bij jou? Kun je het nog volhouden?

liefs

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5675885 Quote

Hoi allemaal,

Voor iedereen een heel gelukkig, gezellig en vooral liefdevol 2016!!!

sorry dat ik nog niet eerder had geschreven. Hier heel erg moe en hectisch. We zijn er nog niet helemaal uit met de namen. Dat geeft veel stress en spanning. Ook het kaartje nog niet helemaal naar wens. Verder helemaal klaar. Nog heel even blijven zitten kleine, mama wil graag thuis bevallen. Dat mag pas na vrijdag. Morgen weer verloskundige. Hoop dat het is ingedaald.

hoe is het met jullie? Het woedt nu voor ons allemaal wel spannend en dichtbij.

herl veel succes allemaal met de laatste loodjes.

Groetjes r

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5674716 Quote

Hallo,

hoe is het met jullie? Hoe is het met jou wonderbaby 2016?

morgenavond naar verloskundige ik hoop dat hoofdje nu beneden ligt!! Ik heb het idee dat de kleine aan het indalen is. Van de week de kinderwagen gekocht en boxkleed. Volgens mij hebben we nu aardig alles.

Zijn nu druk met namen en kaartjes enz. Voel af en toe wel de druk wat we nog moeten doen. Deze week laatste week werken en dan verlof. Ben er wel erg aan toe moet ik zeggen!!!

hoe ver zijn jullie met alles?

liefs

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5671659 Quote

Hoi allemaal,

hoe is het met jullie? Hier vorige week echo gehad voor ligging placenta. Gelukkig ligt die nu ver genoeg van grboortekanaal. Wat dat betreft natuurlijk bevallen. Alleen de kleine is gedraaid wn. Nu is stuit. Maar ja kan nig van alles gebeuren in 10 weken. Ze zag wel dat ik erg weinig vruchtwater heb? Hebben jullie daar ervaring mee?

Hopelijk bij bij jullie alles oké en kunnen jullie genieten.

tot snel liefs r

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5669781 Quote

Hoi allemaal,

hier een heel rustig weekend alleen thuis gehad. Drie dagen opgesloten in mijn huis om bij te komen. Manlief dinsdag weg onverwacht iets eerder en dan vliegen ipv taxi. Moest er echt van bijkomen merk ik.

De kleine is echt goed aanwezig. Vooral in de nacht. Ik mort er vaak twee tot drie keer uit voor toilet bezoek. Ben nu ook heel erg misselijk de laatste week. De kleine drukt erg op mijn maag. Maar we hebben er alles voor over.

Hier nog niet echt aan het shoppen. Nu hou ik er zelf ook niet van. Dat gedoe in die winkels. Manlief ook niet dus dat zal de kleine niet echt in de genen hebben.

Vorige week de lamp en gordijnen opgehangen. Volgend weekend de stof voor de wieg kopen en dan met mijn moeder een dag achter de machine.

Ik kan me voorstellen dat niet volledig werken niet fijn is. En dat is nog zacht uitgedrukt. Ik kan er niet van meepraten. Nu nog zeven weken werken in principe. Valt me wel steeds zwaarder moet ik zeggen. Maar waar praat ik over jullie hebben het veel zwaarder.

Heel veel sterkte met alles.

Liefs 😘

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5667654 Quote

Hoi hoi,

nou de test was best heftig. Ik ben helemaal niet van bloed geven dus manlief meegegaan. Ik dacht dat ik flauwviel vanwege nuchter zijn. Achteraf gezien viel alles mee. Eerst prikje in vinger voor snelle test. Die was goed dus verder met bloedgeven. Toen het vreselijke vieze drankje. En dan twee uur helemaal niets, ook geen water. Dat vond ik echt erg. Daarna weer prikken. Ik ben niet gebeld dus uitslag was positief. Hoor bij volgende controle precies wat het was.

Welke wagen heb jij? We hebben nu maxi cosi gekocht en info over wagen. Maar wat een merken en modellen zeg. Komend weekend weer verder.

Ja de kleine is goed aanwezig. Vooral als mama wil slapen. Heb jij dat ook? Lekker rustig liggen en dan een grote trappellaar in je buik!! Het slapen wordt dan ook minder.

Verder niets bijzonders in vooruit zicht. 9 nov pas weer controle en 24e echo. En jij?

liefs