RJAMM

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Alleen maar ziek. #5667032 Quote

Jeetje dat klinkt erg heftig. Hier nu 24 weken zwanger en misselijkheid nog steeds. Maar nooit zo helt erg zoals jij schrijft. Eenmaal twee dagen thuis geweest vanwege diaree. 

Je moet je echt niet bezwaard voelen hoor!! Ik snap het wel maar de kleine gaat nu voor alles. Mijn verloskundige zegt je rust nemen is nu zo belangrijk. Je lichaam geeft nu zelf aan wat je wel en niet aankan. Daar naar luisteren is echt het beste. Die woorden houd ik me steeds in gedachten als ik me niet lekker voel. Of meer zit dan normaal.

Heel veel sterkte.

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5667029 Quote

Beste allemaal,

Hoe is het met jullie?

hier vandaag een bloedtest of ik zwangerschap suiker heb. Dus bloedafname vies drankje en zo weer bloedafname. Ben heel brnieuwd. Mijn moeder heeft suiker vandaar.

Wonderbaby wel echt heel erg balen zeg. Nu helemaal ziektewet. Kun je het een beetje loslaten? Ja dat van die veters heb ik ook. Ik heb dan ook steeds meer mijn laarzen met ritsen aan 😃!!!

Mijn man is straks zes weken voor uitgerekende datum thuis tot drie weken erna. Ben ik heel erg blij mee. Want daarna weer zes weken weg!! We zijn al aardig met de babykamer bezig. Alleen nog wel wagen maxicosi enz. Hebben jullie dit al?

Liefs r

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5665860 Quote

Hallo,

de kleine is nu dagelijks bezig. Manlief voelt het ook goed!!! Echt heel mooi.

wonderbaby dat klinkt erg heftig!! Het gaat nu zeker om jullie. Lijkt me heel moeilijk om toe te geven maar je kunt niet anders. Proberen erbij neer te leggen. Heel veel sterkte er mee?

hoe is het met de andere dames?

Groetjes

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5665077 Quote

Beste allemaal,

Hier voelen we ukkepuk sinds vorige week. Soms heel erg hard en soms heel zachtjes. Een echte schopje is wel fijn om te voelen. Vooral samen met manlief genieten.

Hoe is het met jullie? Wonderbaby hoe is het werken gelopen? Ik hoop dat je de rust kan vinden om rustig te beginnen met werken.

een hele fijne zinnige middag allemaal.

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5663935 Quote

Hoi allemaal,

We hebben gisteren een hele mooie 20 weken echo gehad. Alles blijkt goed te zijn. De kleine ukkepuk  doet het goed en alles zit erop en eraan. Helaas ligt de placenta nog steeds voor geboortekanaal. Dat betekent met 30 weken weer echo. Ik was er wel even ondersteboven van. En erg emotioneel. Ik zou zo graag thuis willen bevallen. Ligt het met 30 weken nog zo dan met 36 weken echo bij gynaecoloog. We gaan maar uit van het positieve!!! Nu eerste genieten van het mooie nieuws.

hoe is het met jullie? Al bij verloskundige geweest?

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5662500 Quote

Wonderbaby 2016 dat klinkt echt heel mooi. Nou dat heb ik echt nog niet gevoeld hoor!!! Leuk om naar de post uit te kijken! Wat voor soort spullen zie je op marktplaats? Ik vind altijd zoveel dat ik soms van de bomen het bos niet meer zie.

Wij willen niet weten wat het wordt, we gaan voor de verrassing. Woensdag de controle en de 24e echo.

Ik hoop dat je steeds wat op knapt. Veel rusten is natuurlijk het beste medicijn, maar af en toe op lijkt me ook lekker.

Heel veel sterkte alvast voor dinsdag!!! Ik zal aan je denken.

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5662459 Quote

Manlief straks zes weken thuis. Daarna weer zes weg enz. Voordeel is straks na de bevalling als het goed is minimaal twee weken thuis.

Fijn dat de bloedwaarden goed gaan. En dat de kleine niets van mee krijgt. Zeker erg gaaf om die kleine te voelen? Wat voel je precies? Kan me voorstellen dat het besef nu pas komt. Heel veel sterkte met het verwerken ervan.

RJAMM
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en uitgerekend in Februari 2016 #5662373 Quote

Het moet natuurlijk bloedwaarde zijn