dango

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • dango
    Bijdrager
    In reactie op: Long time no see #4501328 Quote

De twee vraagtekens waren een smiley maar dat kennen ze hier niet.

dango
    Bijdrager
    In reactie op: Long time no see #4501327 Quote

Hallo meiden,

Inderdaad weer eens leuk om hier wat te lezen.
    Zoë is ook alweer een tijdje zindelijk ( wat een verschil met de weekboodschappen??). Zoë mag over een twee weken ook alweer drie kaarsjes uitblazen. Wat gaat het toch snel! Vandaag toevallig pasfoto’s gekeken de 1 waar ze 5 maanden op was en 1 van nu. Wat een verandering van een baby naar een grote peuter met een eigen wil. Ik vind het geweldig om te zien hoeveel ze veranderd is en gegroeid in alles. Kan echt genieten van de zelfstandigheid en ook stiekem op het moment als het niet zo heel handig is.

Leuk om hier weer eens wat actie te zien,
    Groetjes en allemaal het beste!

X Mariska ( Dango)

dango
    Bijdrager
    In reactie op: Zindelijk #4492745 Quote

Hallo,

Wij zijn al een tijdje bezig om Zoë op vaste momenten op het potje te laten gaan. S’morgens met opstaan luier wisselen en voor het naar bed gaan. Dan plast ze eigenlijk altijd, maar als ik der zonder luier laat lopen plast ze op een half uur drie keer in de broek. Dat is dus nog geen succes! Wij wachten ook op beter weer. Leuk jurkje onderbroekje en dan zien we wel.
    Gr Dango

dango
    Bijdrager
    In reactie op: Vervolg groot bed.. #4459570 Quote

hallo,

Ons meisje ligt ook nog in het ledikantje.
    Zolang ze er niet uit gaat klimmen mag ze er van mij ook wel in blijven liggen. We zien wel hoe het loopt.

Gr Dango

dango
    Bijdrager
    In reactie op: van de speen af #4449445 Quote

Bij ons overdag nooit een speen gehad alleen tijdens het slapen en dat is nog zo.
    vind ik niet erg maar ook dan heeft ze hem al veel minder in en als hij uitvalt s’nacht is er ook geen probleem.

gr Dango

dango
    Bijdrager
    In reactie op: Grappige woorden/ uitspraken #4449444 Quote

Hallo meiden,

hier ook een echte kletskous.
    van de week een hele zin achter elkaar.

mijn man zei: Tot zo
    en Zoë zei: tot zo papa ik hou van jou!!
    we stonden echt perplex

ook kent ze al een heleboel dieren bij naam
    ooifant- oliefant
    paat- paard
    mama, papa, bed, nat, slape, ik , mij koe, muis, hond poes en de poes doet maiauw.
    auto, fieten- fietsen, pooh, beer, koniin,dousse-douchen.
    Soja– Zoë, danke, en vloeken gaat ook moet goed oppassen,
    gister reed er een auto keihard door de straat mijn nichtje zegt ASO en dat zei madam dus ook bij de volgende auto.
    ze praat zoveel en mensen kunnen der echt goed verstaan, dit was nog maar een beetje van wat ze zegt.
    ze heeft zich wel bedacht dat als het niet weet, als je het vraagt zegt ze: deze isse mooi.

gr Dango

dango
    Bijdrager
    In reactie op: Vera geboren! #4449446 Quote

Gefeliciteerd met jullie dochter!!

X Dango

dango
    Bijdrager
    In reactie op: Vraagje… #4420363 Quote

10 jaar samen
    2,5 jaar getrouwd

gr Dango