mamajo75

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4437414 Quote

Ha, super, dat jullie verhuist zijn. Is het lekker, weer lekker alles nieuw en wat zal het ruim zijn! Veel geluk alvast.
    Hier gaat het opzicht goed, maar ik vind het wel druk hoor. Dit komt vooral omdat Eva nu 1kennig aan het worden is en ze vooral groot wil worden. Heeft het kunstje een keer laten zien, dan is het weer klaar en wil ze weer het volgende kunnen. Maar op haar buik, ho maar. Vindt ze helemaal niets. Ook is ze nu snotverkouden, dus erg aanhankelijk zeg maar.
    De oudste draait wel lekker, maar de middelste zit in haar ik-wil-alles-wat-mijn-zus-doet-ook. En dat valt niet altijd mee zeg maar.
    Daarbij ben ik ook nog op zoek bij mij zelf qua werk, dus meer dan genoeg om over na te denken. Komt echt omdat we klaar zijn met de kids en nu weer aan mijzelf mag denken. Herkennen jullie dat ook?

gr. jose

In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4420643 Quote

We zijn alweer een tijdje verder en zijn jullie al druk aan het klussen Linda?

Ik ben nu aan het verzinnen wat we van Eva haar kamer gaan maken. We wllen er een inbouwkast inmaken en het babybehang gaat eraf. Komt er weer een roze kamer bij, hi, hi.

Verder kan ze al aardig zitten, zwaait ze sinds afgelopen zaterdag en tijgert ze naar achteren. Kortom, ze wordt alweer een hele meid.
    De oudste is juist bezig om haar tanden te verliezen. Nog geen 5,5 jaar en al 5 tanden gewisseld.
    De middelste wil alles doen wat de oudste nu doet, naar school, zwemles etc..

Ondertussen ook nog babyspullen aan het verkopen, ruimt weer lekker op. Babytijdperk is bijna over. Gek idee hoor..

Ik hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat.

Fijne vakantie..

gr. Jose

In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4400099 Quote

Gefelicteerd met je meisje. Alweer een jaar, time flies.. Begint ze al met haar eerste stapjes? En dan opeens geen borstvoeding meer willen. Hoe vond het zelf?
    Bij Eva is haar eerste tand door en zit ze alweer in de kinderstoel. Dat vind ze geweldig. Die andere meiden zakte meestal als een plumppudding in elkaar en moest worden gestut, maar Eva met haar jawel 9 kilo (!) houdt het prima uit. Dat wordt binnenkort fietsen met haar.!

Ik zit inderdaad op facebook, maar als je het goed vind zoek ik jou op, zodat ik mijn facebook profiel hier niet hoef prijs te geven (dit ivm werk, vandaar).

En verder hebben we de vakantie alweer geboekt. We gaan eerst met vrienden naar de Loire voor een week en daarna trekken we verder naar de franse pyreneen. Geweldig veel zin in. En jullie?

Fijn oud en nieuw

Gr. José

In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4399655 Quote

Hoi Meiden

Jammer dat het hier nagenoeg afgelopen is, alhoewel het begrijpelijk is. Schiet het huis al aardig op Linda en hoe gaat het werken weer? En de rest, gaat het ook allemaal nog goed?
    Hier gaat alles nog steeds heerlijk. Bij Eva was nog wel even sprake van dat ze een helm moest voor een afgeplatte hoofd, maar ze zit gelukkig binnen de norm. Ze is nog steds een amkeklijk lief meisje, maar wel 1 die het soms ’s nachts op een gillen kan zetten. Misschien tandenwerk of zoiets, maar oorkappen zijn dan echt niet overbodig, ha, ha.
    De kerst was ook gezellig en de meiden hebben ook lekker genoten.

Ik wens jullie de allerbeste wensen voor 2012 en mocht dit het laatste berichtje zijn.. veel geluk iedereen met jullie gezinnen van 3 kinderen.. Wat een bijzonder rijkdom!

Liefs José

In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4383135 Quote

Dat is alweer prettig dat het al wat beter gaat, sinds hij naar de osteopaat is geweest. AFwachten wat de kinderarts zegt.
    Heb je er wel weer zin in om te gaan beginnen? Fit genoeg, ondanks de nachtvoedingen? Succes alvast en geniet van de laatste 2 weken.

Ben benieuwd hoe het huis gaat worden…Spannend!

Groetjes José

In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4381938 Quote

Gecondoleerd met het overlijden van je vader Sandra. Wat ontzettend naar zo.. Eerst nog een mooi feest, waar je dan wel gelukkig nog een mooie herinnering aan hebt, en dan is hij er opeens niet meer. Sterkte !

En Linda, bij jullie gaat het ook alweer snel. Maar vervlend dat Tijn nog zo vaak onrustig is. Ben je al bij de osteopaat geweest? Ik heb er zelf ook een goede ervaring mee gehad, toen Jasmijn niet wilde drinken. Na 1 behandeling zag ik al een verandering bij haar. Hopelijk helpt dat bij jullie mannetje.

En de fundering ligt. Top. Raar he, zie je al hoe huis komt en dan denk je is dit het?? ha, ha. Komt goed.

Hier gaat alles nog steeds prima. Eva laat pittig wat van haar horen. Ze is lekker aan het kieren en op haar manier postitief aan het gillen. Grappig hoor. Wel heeft ze door haar voorkeurshouding een asymetrisch hoofd gekregen, waarbij ze net onder de norm nog ligt. Het kan verholpen worden met een helmpje, maar dat gaan we waarschijnlijk niet doen, als het zo-zo is. Het is een meisje en dan zie je het amper. Je ziet het alleen als je van bovenop haar hoofd kijkt en tja.. wie doet dat nu?

We zijn inmiddels begonnen met een fruithap en dat gaat er lekker in. Ze snapt het al aardig, dus ze blijft lekker groeien. Inmiddels alweer bijna toe aan … maat 74 !! Ja, ja, het is en het blijft een besterd.

Ook ben ik deze week weer begonnen met werken. Oppas is super geregeld, aangezien de beide ouders op hun dagen bij mij thuis komen. Eten staat klaar en de was gedaan. Hoe makkelijk kun je het hebben? Het enige waar ik wel enorm weer aan wennen moet is dat ik nu weer hele dagen binnen zit, achter mijn computertje. Maar verder is het wel weer goed om na een half jaar weer even wat anders te hebben.

En sandra dat Sebas alweer bijna gaat lopen.. Time flies.. Leuk hoor, maar dan is hij echt baby af. Ze zijn dan ineens echt zo groot geworden. Blijven genieten hè.

Ondertussen begonnen om de kilo’s eraf te krijgen. Ze gingen bij mij omhoog ipv eraf.. Nu weer 3 x in de week sporten en de koek, chips en snoep laten staan en dat gaat heel goed. Pas weer lekker in mijn oude kleding, erg prettig!

Nou meiden, dat was weer een heel verhaal. Volgende week wordt de oudste alweer 5, dus feestje vieren.

Groetjes José

In reactie op: Ervaring 9 pond baby?? #4369291 Quote

Hoi,
    Ik heb 2x een ruime 9 ponder gehad en beide bevallingen waren prima te doen. De ouders van nu heeft deze maand een artikel eraan besteed en ik sta er in.
    1 advies. gewoon luisteren naar de verloskundige, geef je over, er uit moet het toch. Succes!

In reactie op: Bevallen! Moeders derde kindje deel .. #4368505 Quote

Joehoe, is daar nog iemand?

Vandaag naar het CB geweest. Ze weegt nu 6900 gram en is 62,5 lang. Helaas heeft ze een voorkeurshouding wat ik zelf een beetje op zijn beloop heb gelaten (nu balen, stom, stom) Dus investeren op de houding en naar de fysio.