DeesjeP

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Welke luier? #10308345 Quote

Grotere maat werkte hier ook. Beter te groot dan precies passend.

Ik lees even mee heb zelfde probleem me mn zoon. 2 nachten droog geweest met luierbroekjes pampers baby dry. Afgelopen nacht helaas toch weer gelekt. Altijd aan dezelfde kant en zn plassertje zit altijd goed naar mijn idee. Grotere maat luier baatte ook niet. 2 luiers over elkaar waarbij de bovenste andersom heb aangedaan baatte ook niet. Daarstraks was hij zelfs al doorgelekt. Heb nu etos luiers en ben daar over het algemeen tevreden over. Lastig probleem dit…

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Vandaag NOD maar nog geen menstruatie te bekennen #10307291 Quote

Ik ben helaas toch ongesteld geworden .. eerste dag wat bruine afscheiding. Daarna brak het dan toch door. ( veel bloed verlies ) nu ben ik 2,5 dag van mijn NOD af . En heb nu last bij het afvegen van bruine afscheiding & toch last van mijn buik wat kan dit zijn? dit heb ik normaal gesproken nooit ?

Mss toch een vroege miskraam gehad? Of heb je normaal ook veel bloedverlies?

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger of toch niet ? #10307091 Quote

Menstruatie na het stoppen van de pil is onttrekkingsbloed en geen echte menstruatie. Bij mn eerste zwangerschap duurt het een half jaar voor ik weer ongesteld werd. Bij de 2e zwangerschap gebeurde dit niet en bleek ik wat verhoogde prolactine te hebben wat vermoedelijk voor geen eisprong zorgde. Heb er medicatie voor gekregen en was meteen zwanger. Ik ben wel een uitzondering hoor normaal word je gewoon binnen een halfjaar ongesteld wil je niet ongerust maken. Zou gewoon even wachten. Ik weet hoe moeilijk het is. En geregeld een zwangerschapstest doen. Succes!

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe starten met een boterham #10306389 Quote

Eerst brood met beetje boter mengen in de melk en er broodpap van maken. Of als tussendoortje de  broodkorstjes aanbieden waar ze op kan sabbelen/kauwen. Succes!

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: 4 maanden & oefenhapjes #10304196 Quote

Ik ben sinds maandag begonnen. Voor de fles at hij zo halve potje leeg. Nu geef ik hem uurtje na de fles en dan eet hij een paar hapjes. Op welk moment geven jullie de hapjes ? Voor of na de fles? Hapjes hebben ze nu nog niet perse nodig meer voor eraan te wennen. Ik heb ook een hongerige baby. Krijgt forte en smorgens een papfles.

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Nutrilon forte #10300225 Quote

Ik geef 4x 210 cc en laatste fles wat hij wil eten. Hij is 7 kg en 3.5 maand. Hij doet het er goed op. 

Jouw zoon mag best meer drinken met zn gewicht. 6×150= 900 cc per dag. 900:5= 180 cc per fles. Je mag dus best naar 5x 180 cc gegaan. Maar je moet het zelf weten. Succes! 

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Inslaapproblemen #10298763 Quote

Ik merk dat een vast ritueel met naar bed brengen goed heeft gewerkt voor mn zoon. Goed de slaapsignalen herkennen en  meteen naar bed brengen. Ik stop hem strak in tot aan zn kin met zn armpjes onder de deken. Speentje erin als hij deze wil, kusje op zn voorhoofd welterusten zeggen en gaan. En dit herhalen als hij tussendoor wakker wordt en niet zichzelf in slaap huilt. Even volhouden totdat ze dit ritme herkennen en ze vallen makkelijk in slaap. Succes!

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Welke kauw of druppel zwangerschaps vitamine? #10298231 Quote

Ik krijg geen pillen weg dus heb de foliumzuur smelttabletten van davitamon gebruikt. En de calcium smelt/kauwtabletten.