DeesjeP

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5684485 Quote

Ik heb drie maanden gewacht op mijn ongesteldheid. Vorige week donderdag eindelijk ongesteld geworden, maar niet heftig ongesteld geweest. Twas na zondag weer over. Nauwelijks last gehad van buikkramp, khad erger verwacht. Bij jou komt het ook goed San23!!

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5684254 Quote

@San89 het komt goed ook bij jou. Zo zie je maar dat de doktoren toch gelijk hebben en geduld een schone zaak is. Alleen best frustrerend in deze situatie.

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5684180 Quote

Yes! Ben vandaag ongesteld geworden. Nog nooit hier zo blij mee geweest. Eindelijk gerust dat mijn eisprong weer natuurlijk op gang is gekomen. Nu kan het echte werk beginnen. Hopelijk heb ik een vrij regelmatige cyclus.

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5683976 Quote

@Belle80 als je vriend ook zo gedreven is om voor een kind te gaan, dan kun je hem gerust zeggen dat jullie vandaag moeten vrijen. Jouw cyclus zit nu eenmaal zo ineen en dit zou de beste dag zijn en de meeste kans. Tijdens het vrijen vooral van bewust van elkaar genieten!

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5683975 Quote

Heb sinds afgelopen vrijdag zo’n pijnlijke/gevoelige tepels. Mijn vriend en ik zelf kan er niet aanzitten, want dat doet echt zeer. Voor de zekerheid vanmorgen een test gedaan, maar helaas negatief. Ik hoop anders zo dat dit  tekenen zijn van een komende ongesteldheid. Ik word helemaal gek van al die symptomen en er gebeurt niks!! Heeft iemand hier ook weleens last van gehad?

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5683135 Quote

@Sanne23 kheb maand geleden de huisarts gebeld en ze zei dat het normaal was. Na een half jaar nog niks moest ik zeker aan de bel trekken. Ik ga over een maand weer bellen. Dan heb ik al 4 maanden niks. Dat ze me maar onderzoeken dan. Vind ik wel erg lang duren. Mja we blijven wachten  en proberen.

DeesjeP
    Bijdrager
    In reactie op: Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee? #5682887 Quote

Hallo, ik ben Desirée en 27 jaar. Sinds 16 december gestopt met de pil vanwege een kinderwens. Ben in die maand ongesteld geworden en sinds die tijd niet meer. Ben hier best ongerust over. Drie weken geleden de huisarts gebeld, die gaf aan dat dit kan als je de pil hebt geslikt. Voor het slikken van de pil had ik een vrij regelmatige cyclus. Ondertussen blijven we proberen en doe ik om de paar weken een zwangerschapstest. Helaas tot op heden negatief. Ik word hier behoorlijk depri van. Liefst wil  ik gewoon ongesteld worden of zwanger zijn, dan weet ik dat het goed zit in mijn lichaam. Heeft hier iemand anders nog meer ervaring mee?