KayleeMN

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • KayleeMN
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen met bloedverlies tijdens zwangerschap #10260751 Quote

Ik heb vanaf een paar dagen na de positieve test ook bloedverlies gehad, de ene dag meer dan de ander maar zeker niet zoals een menstruatie. Ik was doodsbang. Bloedverlies was na 6 dagen gestopt maar kwam na 2.5 dag weer terug. Gelukkig duurde dat ongeveer een kleine 2 dagen en sindsdien is het weg. Het is nu bijna een week helemaal weg en afgelopen maandag de eerste echo gehad met 6+1 en alles was goed. Uitwendig al heel goed te zien en ook een kloppend hartje. Ik hoop uiteraard dat het bloedverlies wegblijft want ik vind het zo onzeker makend!

KayleeMN
    Bijdrager
    In reactie op: Veel slapen tijdens de zwangerschap?? #10260081 Quote

Ik was super fit m’n gehele zwangerschap en het was toch echt een jongen. Ben nu 6+3 van de 2e en echt verschrikkelijk moe! 

KayleeMN
    Bijdrager
    In reactie op: Welke zwangerschapsolie/crème? #10258911 Quote

PreggoCynthia 

Ja ik gebruikte 8 jaar geleden geloof ik die van de Etos, ook tot week 37 nergens last van en ineens BAM. Daar waren ze. Niet super veel maar ze zijn er zeker. Daarom wil ik deze zwangerschap ook gewoon iets echt goeds gebruiken, die striemen van vorige keer hou ik niet tegen, maar als ik meer kan voorkomen graag 🙂 

KayleeMN
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger 8+4 dagen sinds 3 dagen lichte bloeding #10257115 Quote

Ik ben nu 5+3 en heb ook al een aantal dagen wat bloedverlies. Eigenlijk alleen met afvegen. Ik vul er geen maandverband mee van de afgelopen dagen maar het is er wel. Dan weer uren niet, dan weer wel ineens. Het lijkt nu toch wel aardig weg maar ik houd er rekening mee dat ik het toch weer een keer tegen kom. Heb ook de VK gebeld donderdag en mag gelukkig 9 dagen eerder voor een echo, precies over een week nu. Ik heb nooit krampen gehad dus dat is positief. Ik had al niet veel kwaaltjes maar merkte sinds eergisteren dat m’n borsten juist wel wat gevoeliger worden. Dat waren ze namelijk totaal niet dus. Ik moet zeggen dat ik de eerste dagen heel ongerust en bang was, maar nu wel iets positiever. Mijn zw testen lopen ook alleen naar op en als het een dreigende mk zou zijn zouden die testen toch eerder gelijkwaardig of lichter zijn dus dat stemt me positief. Maar ook ik blijf vreselijk onzeker hoor maar het hoeft dus niets te zijn. Zeker niet zolang je niet echt krampen krijgt en gaat vloeien. 

Dankjewel! Gek he hoe het soms kan gaan. M’n borsten beginnen ook pijnlijk te worden sinds vandaag dus dat zie ik ook als iets positiefs. En ik kan janken om niets! Maar enige wat we kunnen doen is afwachten 

Dank voor je antwoord. Ja het stomme is dat het komt en gaat. Dan weer uren niks, dan weer wel maar alleen met afvegen. Geen krampen nee, en dit is al een paar dagen zo. En de zw test is duidelijk opgelopen wat niet snel zal gebeuren met een dreigende mk gok ik zo. En vandaag beginnen m’n borsten lichtjes pijn te doen dus dat maakt me wel positiever. 

KayleeMN
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2020 #10256697 Quote

Hi dames.

Wat denken jullie? Ik ben nu 5 weken (en een dag) en verlies sinds woensdag af en toe wat bloed. Woensdag was het heel minimaal, bij 1 keer gebleven ook. Donderdag iets meer maar nog steeds niet heel veel en vooral met afvegen. Geen krampen, totáál niet. Zo heb ik uren weer helemaal geen bloedverlies, dan ineens weer wel wat. Maar een maandverband vul ik er niet mee. Ook dus totaal geen krampen. Vanmorgen toch een test gedaan, dacht als het een dreigende mk is zal de test wel nog positief zijn maar in iedergeval niet oplopen toch? Maar hij is echt veel donkerder dan de vorige. Ik heb de echo kunnen vervroegen gelukkig naar 28 okt. M’n borst begint nu ook ietsje pijnlijker te worden dus opzich stemt dat mij positief, maar toch. Zo eng dat bloedverlies. 

KayleeMN
    Bijdrager
    In reactie op: Onrustig slapen #10255227 Quote

Ja precies! Nou ben ik al niet echt een avond/nachtmens dus ga altijd wel optijd naar bed.