tuinier

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: Wat vind jij van het nieuwe forum? #4629422 Quote

Ik mis inderdaad ook de hele lijst met alle topics waar gewoon bovenaan alle recente reacties staan. Nu moet ik gaan zoeken in alle verschillende categorieen en dat zal snel minder worden. Ik merk het nu al.

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: Wat vind jij van het nieuwe forum? #4578090 Quote

Graag het vorige weer terugzetten. Daar ben ik net aan gewend. Dit is veel minder overzichtelijk! Als ik nu lees dat jullie aan de slag gaan met verbeteren en ontwikkelen zal dat betekenen dat er steeds dingen blijven veranderen en dat is absoluut niet prettig.

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: vrijgezellenfeest baby mee? #4516486 Quote

Ik snap de reactie van de anderen wel enigszins. Ik denk dat ik hetzelfde zou reageren. Met 2 uitgebreide eetmomenten is het, lijkt mij, niet echt handig om je kleine man mee te nemen. De aandacht zal waarschijnlijk veel naar hem uitgaan door voeden, slapen, huilen etc en jij bent er druk mee in plaats van genieten van een gezellig feest. Ook varen met zo`n kleintje lijkt me niet zo`n goed plan. 

Als je de periode dat je zonder je zoontje bent te lang vindt, kun je er misschien voor kiezen om een gedeelte van de dag mee te gaan ipv hem mee te nemen. Is er een papa in beeld die voor hem kan zorgen zodat jij lekker even een momentje voor jezelf hebt met andere dames? 

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: Na echo 2 weken teruggezet, 6 i.p.v. 8 weken #4516215 Quote

Ik kan niet meepraten over jouw situatie, maar het lijkt me vreselijk om zo in onzekerheid te moeten zitten. Ik wil je veel sterkte wensen de komende weken tijdens het wachten en ik hoop dat je echo goed is over 3 weken.

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: zwanger of toch menstruatie? #4516214 Quote

Als de test zegt dat je niet zwanger bent, dan zal die kans het grootst zijn vermoed ik. Ik had de klachten die je noemt ook toen ik met de pil was gestopt de eerste maanden. Het duurt een poos voordat je cyclus vanzelf weer op gang komt en helaas ging dat bij mij dus ook gepaard met klachten die leken op een zwangerschap. 

Ik zou `t nog even aankijken als ik jou was en in het weekend bijvoorbeeld nog eens een test doen voor de zekerheid. Verder kun je helaas alleen maar afwachten. 
    Succes!

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: Twijfels #4516155 Quote

Na zo`n lange tijd is de test niet helemaal betrouwbaar meer. Vooral niet als hij rechtop heeft gelegen. Lijkt me erg lastig als je nod zo onregelmatig is. Weet je niet goed waar je aan toe bent.

Ik zou morgenochtend nog een keer testen als ik jou was als je nog testen hebt. Dan weet je `t zeker want dan is het hormoon in je urine het meest aanwezig. Kan zijn dat je daarom `s avonds een negatieve test hebt gehad als je al ‘vroeg’ in je cyclus test.
    Succes! Ik hoop op positief nieuws!

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: Ontzettend lullig! #4516148 Quote

Uuuh volgens mij gaf hij haar precies dezelfde boodschap? Kom nou toch..

Trouwens, ik dacht dat je hier niet meer zou reageren. Alleen maar bij mensen uit hetzelfde schuitje..

tuinier
    Bijdrager
    In reactie op: Werkloos (weinig geld) en zwanger zijn???!! #4516143 Quote

Als je maar wilt… dan is er voor iedereen werk te vinden. Ligt aan je eigen instelling en hoeveel eisen je stelt.