Lovemykidz

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: flesjes schoonmaken. hoe doe je dat? #10245269 Quote

Ik spoel ze na het drinken gelijk af en zet ze even weg. 

En dan savonds doe ik ze even allemaal met een afwas sopje en borstel.

3x per week kook ik ze na het afwassen ook even uit!

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Buikslaper #10245059 Quote

Heb hier een dochter van 7 die buik slaper is. 

En mijn pasgeboren zoon is volgensmij ook een buikslapertje.. Hij is nu 1 weekje, dus ik wacht nog even af voordat ik hem op zijn buik snachts leg. 

Ik heb het bij mijn dochter na een maand slecht slapen gewoon gedaan, volgensmij is het niet zo dat ze minder zuurstof krijgen. Sterker nog, de longen liggen beter open op de buik is mij verteld. 

Het gaat volgensmij meer om de kwestie dat ze het hoofd recht in het matras kunnen zetten en dan kunnen stikken. 

Blijft een moeilijk onderwerp vind ik altijd. Ondanks dat me dochter inmiddels 7 is en een buikslaper vanaf 1 maand oud. 

Vind ik het toch opnieuw spannend bij mijn zoontje om hem op zijn buik te leggen. 

Nou ik hoop dat je eruit komt en de reactie wat toevoegen aan je gevoel erover! Gewoon lekker doen als je je er prettig bij voelt!! 

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Dromen #10241948 Quote

Ik herken het ook!

Heb het deze zwangerschap ook heel erg gehad in het 1e en 2e trimester. 3e trimester was het weg, en ruilde het zich in voor vaak plassen snachts!!

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Strippen #10241742 Quote

Ik sluit me aan bij de rest. 

Deze week 3x gestript en helaas geen effect gehad. 

Heeft wel gezorgt voor wat voor weeën, die wat ontsluiting extra hebben gecreëerd. Dat is dan wel weer fijn, want ik wordt morgen ingeleid en dat scheeld dan toch weer dat ze geen ballontje hoeven te plaatsen. 

Ook werd ik van het strippen een beetje misselijk, me lichaam reageerde er dus in die zin wel echt op, maar ’t zetten niet door. 

Succes, ik ken ook heeeel veel succes verhalen van het strippen hoor trouwens,  ik heb 2 vriendinnen die beiden na het strippen flinke weeën kregen en uiteindelijk zijn bevallen!!!

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Strippen #10241741 Quote

Ik sluit me aan bij de rest. 

Deze week 3x gestript en helaas geen effect gehad. 

Heeft wel gezorgt voor wat voor weeën, die wat ontsluiting extra hebben gecreëerd. Dat is dan wel weer fijn, want ik wordt morgen ingeleid en dat scheeld dan toch weer dat ze geen ballontje hoeven te plaatsen. 

Ook werd ik van het strippen een beetje misselijk, me lichaam reageerde er dus in die zin wel echt op, maar ’t zetten niet door. 

Succes, ik ken ook heeeel veel succes verhalen van het strippen hoor trouwens,  ik heb 2 vriendinnen die beiden na het strippen flinke weeën kregen en uiteindelijk zijn bevallen!!!

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Vluchttas #10241256 Quote

Ik heb nooit echt spullen voor mijn man ingepakt, behalve een schone ondergoed en een deo…het ziekehuis is op 15 min afstand, dus ik dacht altijd, in het ergste geval rijdt hij op en neer als we iets nodig hebben. 

Had altijd alleen maar 1 ‘sporttas’ bij mijn 2 kinderen.

Spulletjes voor de baby, pjama en schone outfit voor mijzelf en wat verzorgingsproducten, heb nog nooit te weinig gehad. 

Tenzij je uit gaat van een langdurige opname, misschien als je ingeleid wordt? Dat het allemaal wat langer kan duren. Maar inprincipe pak je voor 1 nacht.

Maar iedereen heeft zo zijn dingetjes nodig dus gewoon lekker meenemen waarvan je echt denkt dat het ook nodig is voor jou, en op hoeveel tassen je dan uit komt maakt niet uit toch! 

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Vluchttas #10241255 Quote

Ik heb nooit echt spullen voor mijn man ingepakt, behalve een schone ondergoed en een deo…het ziekehuis is op 15 min afstand, dus ik dacht altijd, in het ergste geval rijdt hij op en neer als we iets nodig hebben. 

Had altijd alleen maar 1 ‘sporttas’ bij mijn 2 kinderen.

Spulletjes voor de baby, pjama en schone outfit voor mijzelf en wat verzorgingsproducten, heb nog nooit te weinig gehad. 

Tenzij je uit gaat van een langdurige opname, misschien als je ingeleid wordt? Dat het allemaal wat langer kan duren. Maar inprincipe pak je voor 1 nacht.

Maar iedereen heeft zo zijn dingetjes nodig dus gewoon lekker meenemen waarvan je echt denkt dat het ook nodig is voor jou, en op hoeveel tassen je dan uit komt maakt niet uit toch! 

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: September!! #10240174 Quote

Hier over een week uitgerekend van de 3e!!

En echt al weken helemaaaaaal klaar mee hihihihi.

Gister lekker met de Kids gezwommen en niet bij de pakken neer gezeten, en nu voel ik me gelukkig een stuk meer opgeladen!

Wat krijgen jullie? Jongen/meisje 1e kindje?