Lovemykidz

Aangemaakte reacties

• Auteur

Ik ben ook nooit zo’n moeder geweest die op een roze wolk zat, de 1 heeft meer zo’n band gevoel met hun buik dan de ander denk ik. 

Maar nu met me kids, ben ik wel zo’n moeder…die om ieder schaafje bezorgt is, dus komt allemaal goed💖

Komt vanzelf als ze er is!!

Ik ben ook nooit zo’n moeder geweest die op een roze wolk zat, de 1 heeft meer zo’n band gevoel met hun buik dan de ander denk ik. 

Maar nu met me kids, ben ik wel zo’n moeder…die om ieder schaafje bezorgt is, dus komt allemaal goed💖

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Hulp gezocht bij naam kiezen! #10175408 Quote

Ik stem voor floor (floortje) !! 

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Hongerige baby zonder regelmaat (3mnd) #10175406 Quote

Ooo jaa deze fase is heel lastig, daar heb ik met mijn dochter ook in gezeten.  Ik begon netjes en gestructureerd, maar ze dronk halve flessen, dus wat ga je dan doen, eerder aanbieden, omdat tsjaaa ze zal nu al wel weer honger hebben…. En zo werd het bij ons ook 1 groot rommeltje en wist ik niet meer wanneer ik nou kon rekenen op een voeding en wanneer niet.    Toen heb ik iom het bureau gedaan wat biho hierboven schrijft min of meer… Ben gaan ontdekken welke tijden ze het meeste dronk, die tijden als vaste voedingstijden opgeschreven… En geprobeerd steeds minder er omheen te geven. Dus ging ze een uur later weer vragen, deed ik alles om afleiding te zoeken (wandelen, in bad, op visite en even bij andere zitten etc) en als het echt niet meer ging gaf ik een paar slokken om de ergste kop eraf te halen. En zo ben ik steeds meer gaan rekken, en is ze steeds meer gaan drinken op de gezette tijden.  Het is even zwaar je moet er even doorheen, en zeker snachts is rekken niet ideaal, maar je moet er doorheen om tot een beter resultaat te komen denk ik… Begin anders bij alleen overdag rekken, en dan kijken of de nacht daar na verloop van tijd een beetje in mee beweegd.  Nou heeeel veel succes, komt goed!!! Ben er ook wel weer nerveus voor, ben in verwachting van de 3e en bij mijn 2 grote kids ook flink zitten tobben met voedingen (fles, kan helaas geen borstvoeding geven) en koemelkallergie uiteindelijk… Hoop dat dit keer iets meer genieten wordt!!!    

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Hongerige baby zonder regelmaat (3mnd) #10175402 Quote

Ooo jaa deze fase is heel lastig, daar heb ik met mijn dochter ook in gezeten. 

Ik begon netjes en gestructureerd, maar ze dronk halve flessen, dus wat ga je dan doen, eerder aanbieden, omdat tsjaaa ze zal nu al wel weer honger hebben…. En zo werd het bij ons ook 1 groot rommeltje en wist ik niet meer wanneer ik nou kon rekenen op een voeding en wanneer niet. 

Toen heb ik iom het bureau gedaan wat biho hierboven schrijft min of meer… Ben gaan ontdekken welke tijden ze het meeste dronk, die tijden als vaste voedingstijden opgeschreven… En geprobeerd steeds minder er omheen te geven. Dus ging ze een uur later weer vragen, deed ik alles om afleiding te zoeken (wandelen, in bad, op visite en even bij andere zitten etc) en als het echt niet meer ging gaf ik een paar slokken om de ergste kop eraf te halen.

En zo ben ik steeds meer gaan rekken, en is ze steeds meer gaan drinken op de gezette tijden. 

Het is even zwaar je moet er even doorheen, en zeker snachts is rekken niet ideaal, maar je moet er doorheen om tot een beter resultaat te komen denk ik… Begin anders bij alleen overdag rekken, en dan kijken of de nacht daar na verloop van tijd een beetje in mee beweegd. 

Nou heeeel veel succes, komt goed!!!

Ben er ook wel weer nerveus voor, ben in verwachting van de 3e en bij mijn 2 grote kids ook flink zitten tobben met voedingen (fles, kan helaas geen borstvoeding geven) en koemelkallergie uiteindelijk… Hoop dat dit keer iets meer genieten wordt!!!

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Mening gevraagd: IVY #10165216 Quote

Super naam!!!! Staat ook bovenaan het lijstje bij mij voor meisjes!!!

ook had ik voor een meisje lizzy (wij kijken teveel blacklist Hihi)

toen vroeg ik mijn moeder wat ze daar van vind…nou haar reactie was erg negatief Hahahah wel jammer…want ik vind hem zelf ook zo leuk!!

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Moeders voor moeders. Hoe staan jullie hierin? #10164989 Quote

Hoihoi!

ik doe ook mee met moeders voor moeders, en vind het een super iniatief!

aan het begin was het heel lastig, ik was veel misselijk en die flessen dan vullen is best een opgave, Maar nu een paar weken verder zit de gewenning er flink in  en is het een kleine moeite.

heb de flessen in de gangkast staan, en de opvang beker in de wc, iedere keer als ik thuis ben en moet plassen loop ik even op en neer om het te vullen, spoel ik de opvang beker om en klaar.

op mijn werkdagen doe ik het niet, maar dat was geen probleem!! 

Succes met je keuze!! 

Lovemykidz
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen geslacht niet willen weten. #10164606 Quote

Bedankt voor jullie reacties!!!! 

Het lijkt me gewoon speciaal om het een keer niet te weten!

maar mijn man wil gewoon duidelijkheid, ook omdat we een kamertje opnieuw moeten verven en hij het dan wel echt een jongens of meisjeskamertje wilt maken…

moeilijk hahahaha maar bedankt voor al jullie reacties!!