Gebruiker vanessa

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Baby 11 maanden drinkt weinig #10296531 Quote

Mijn zoontje is net 1 en drinkt niet veel meer dan jou dochter. Zolang ze voldoende plas luiers heeft is het prima!

Water is mijn zoontje ook niet dol op. Kinder thee en soms een drupje dixap helpt wel. Ze zijn nog zo mini dus hebben ook niet zoveel nodig. 😉

In reactie op: Baby 11 maanden drinkt weinig #10296528 Quote

Mijn zoontje is net 1 en drinkt niet veel meer dan jou dochter. Zolang ze voldoende klas luiers heeft is het prima!

Water is mijn zoontje ook niet dol op. Kinder thee en soms een drupje slaap helpt wel. Ze zijn nog zo minindus hebben ook noet zoveel nodig. 😉

In reactie op: Goede zwangerschap na meerdere miskramen? #10293364 Quote

Hoi Dionsam,

Ik snap je heel goed hoor! Bij ons heeft het lang geduurd voor ik zwanger raakte. Mijn eerste zwangerschap was een miskraam. Een half jaar later een 2e zwangerschap en dat is inmiddels een heerlijk ventje van 6. Toen wij voor een 2e gingen lukte dat ook niet heel vlot. Uiteindelijk dec 2016 zwanger wat ook een miskraam bleek na 7 en. Toen duurde het weer lang en was ik sept 2017 zwanger en dat was een bbz dus hebben ze 1 eileider verwijderd. Gelukkig raakte ik vrij snel zwanger eind dec. Helaas na 7 en weer een miskraam. Dat doet echt iets met je hoor!! Toen onderzoeken gehad waar het aan kom liggen maar er is geen oorzaak gevonden

Toen ik mei 2018 een positieve test had was ik voorzichtig blij het voelde heel anders en gelukkig was alles goed! Vandaag ip Valentijn is onze jongste 1 jaar geworden 

Geef de moed niet op en blijf positief het komt goed😊. 

Sterkte😘

Zoals ik je verhaal lees zit je nu in een vicieuze cirkel en sta je in de overleving stand!

Je wilt dat het goed gaat met je kindje en daar doe je alles voor! Slecht slapen is slecht eten nekje kindje is steeds vermoeider.

Ik denk zeker dat een osteopaat mee kan kijken of het in zijn lichaampje goed  zit.

Verder zou ik je willen adviseren een goede slaapcoach te benaderen. Een goede slaapcoach geeft met goede handvatten de nachtrust van je kleintje en jou weer terug! 

En wat hiervoor ook al stond je doet het kei goed als mama!!

Hopelijk kun je er wat mee succes😉

In reactie op: Eisprong en 1 eileider #10280238 Quote

Bij mij is sept 2017 ook een eileider verwijderd door een bbz.  Jan 2018 was ik weer zwanger! Helaas een miskraam. Maar in mei was het weer raak en heb nu een heerlijk mannetje van 10 maanden. Dus je raakt met 1 eileider niet persé minder en zwanger dan wanneer je er 2 hebt

In het begin had ze de voedingen waarschijnlijk nodig. Nu is het een gewoonte geworden en deze moet je doorbreken. Ze heeft nu geleerd zo in slaap te vallen. En ze moet nu leren uit zichzelf in slaap te vallen. Dus misschien melk afbouwen door er steeds minder in te doen. Of de verhouding melk met water steeds meer wat er dan melk. En ze zal in het begin misschien huilen dan haar speen terug en een aai over haar bol zodat ze weet dat je ervoor haar bent. Maar haal haar niet uit bed. Dit kost je een paar nachten wat energie maar als je consequent bent  zal het uiteindelijk zijn vruchten afwerpen. 

In reactie op: Opvang en belastingteruggave #10280218 Quote

Als je start betaal je de eerste maand vooruit. Maar dat krijg je de maand erop weer terug van de belasting. Verder is  het inkomen afhankelijk wat je terug krijgt en wat je eigen bijdrage is

In reactie op: Wanneer paste jij in jouw oude broeken? #10280071 Quote

Dit is net zoals een zwangerschap en bevalling zo verschillend per persoon. Ik ben beide zwangerschappen 12 kilo aangekomen. Na de bevalling nog 7 kilo zwaarder dan mijn normale gewicht.Kon na zo’n 2 maanden mijn eigen broeken weer aan maar ook echt net!. 

Ik ben er ook van overtuigd door alle hormonen in je lichaam het niet altijd gelijk lukt om af te vallen. Mijn jongste is 10 maanden en ben weer helemaal op gewicht.

Je lichaam heeft hard gewerkt ze zeggen niet voor niks 9 maanden op 9 af😊. Het komt goed gun jezelf de tijd