manon22

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • manon22
    Lid
    In reactie op: Hoeveel voedingen per dag! #4235399 Quote

Hoi

Mijn zoontje is van 15 augustus en krijgt 5 flessen van 180ml water en 6 scheppen voeding. Om de 4 uur krijgt hij een fles. ‘S avonds om 22.00 de laatste en om 6 uur weer de eerste. Hij drinkt zijn flessen niet altijd helemaal leeg (meestal wel), maar we bieden dit aan. Als ze niet genoeg hebben dan zijn ze vaak nog aan het smakken als ze de fles op hebben en komen ze sneller voor de volgende fles. Wij mengen gewone voeding met voeding voor hongerige baby’s. De laatste fles is zelfs volledig met voeding voor hongerige baby’s. Als we dit niet doen dan komt hij veel te snel voor de volgende voeding.

Manon

manon22
    Lid
    In reactie op: Niet meer bij mij willen drinken :( :( #4172850 Quote

Hoi Mariska

Heb geen tips voor je wat betreft drinken. Tom wilde ook even niet drinken toen ik over ging van een kleinere naar een grote difrax fles (zit iets andere speen op ) toen heb ik m een paar keer in de houtgreep genomen en ging t na wat brulpartijen beter.

Met slapen: Tom sliep ook zoveel. Van voeding tot voeding met idd op een gegeven moment een uur tot ander half er tussen en zo steeds iets langer. Maar toen hij 4 maanden was was het niet langer dan 1 1/2 uur ertussen. Ik zou zeggen. Geniet daar maar van.

Succes.

Manon

manon22
    Lid
    In reactie op: uit bed #4172853 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht maar rustig af tot deze fase voorbij is. Huilen doet hij gelukkig niet. Als hij uit bed is, dan is hij alleen maar aan het spelen. De eerste nacht wilde hij er even niet in, maar toen hebben we iedereen op genoemd die hij leuk vond en gezegd dat die allemaal in een groot bed slapen. Was er geen probleem meer. Hij vind het in bed ook echt lekker, want hij kan zich er ook echt lekker innestelen. Gisteravond ging het wel beter. Dus we zien het wel.

Groetjes Manon

manon22
    Lid
    In reactie op: Wel of geen combinatietest? #4145709 Quote

Wij doen het ook niet. Als het kindje down heeft, dan laat ik het toch niet weghalen. Dus wat heeft het dan voor zin als ik het van te voren zou weten. Dan zou ik niet echt meer kunnen genieten van mijn zwangerschap denk ik.

Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken wat voor meerwaarde de uitslag voor jullie heeft. Zou je het weg laten halen? Dan is het wel handig om het van te voren te weten.

Succes

Manon

manon22
    Lid
    In reactie op: voorliggende placenta #4144435 Quote

Die van mij ligt ook aan de voorzijde en idd je voelt dan de baby waarschijnlijk later. Dit vind ik erg jammer, want bij mijn zoontje lag ie aan de rugzijde en toen voelde ik mijn zoontje zo hard bewegen dat mijn buik enorm heen en weer ging. Dat was geweldig om te zien. Dat zal nu wel anders worden denk ik. Ik heb begrepen dat een voorliggende placenta geen problemen op levert. Het is alleen een probleem als de placenta voor de uitgang ligt. Dan is het niet mogelijk om op een normale manier te bevallen.

manon

manon22
    Lid
    In reactie op: moeders voor moeders #4137320 Quote

Ik heb deze keer besloten om niet mee te doen.

Vorige keer heb ik het tien weken gedaan en bijna iedere plas opgevangen (zelfs midden in de nacht was ik driftig in de weer)

Maar dit keer doe ik niet mee. Ik werk op een sportschool en daar zijn al verschillende mensen afgevallen met het HCG hormoon. En ja ze vielen af, maar het zat er ook zo weer bij. Ik irriteer me er aan dat ik zo druk aan het plassen was geweest om deze mensen te laten afvallen!!! En ik weet dat als iedereen er zo over denkt als ik dat er niet genoeg hormoon is voor de vrouwen die het echt nodig hebben, maar ik sla dus even over. Pas als het allemaal op de plek komt waar het hoort, dan ben ik weer van de partij.

manon

manon22
    Lid
    In reactie op: uitgerekend???? lijstje #4136458 Quote

Ik had nog een oude lijst geknipt en geplakt. Nu de juiste.

Saskia 30juli, 2de.
    mirjam 2 augustus 1ste 36 jaar..
    falcon, 3 augustus (?), 2e
    miertje 5 aug 2de
    Lineke 5 aug 1ste
    Sas 06 aug 2de
    moekje 08 aug 2de
    Manon 08 aug 2e
    Thamara 12 aug (?) 2e
    Tjoller 17 aug ? 1ste
    3e op komst, 14 aug, 3e
    Jan 1306 27 aug (?) 1e