SharonTer

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: 18 en ik word vader #10181819 Quote

Gefeliciteerd!!!

Hele andere tip: ‘help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt’ van Kluun.

Mijn man heeft er veel tips uit gehaald en zich doodgelachen hahaha. En ik ook 😉 

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: 34 weken zwanger en concert bezoeken #10181019 Quote

Ik heb binnenkort ook een concert. Het is in het theater en zijn zitplaatsen (anders was ik sowieso niet gegaan), maar vind het wel spannend. Ik ben dan 27,5 week zwanger.

Ik heb donderdag weer een check bij de VK. Vraag het haar dan even. Als ze het afraadt ga ik niet, als ze zegt dat het geen kwaad kan ga ik wel. Dus misschien kun jij het voor je eigen check ook even vragen.

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: Hoelang bijven liggen #10178969 Quote

Ik heb gelezen dat wanneer je een orgasme krijgt na de man, je baarmoedermond nog extra openstaat en in beweging komt waardoor de kans nog wat groter wordt dat de zaadcellen naar binnen zwemmen haha. Wie weet het proberen waard?

Ik heb zelf niks geks gedaan na de seks. Vaak gewoon gelijk opgestaand om te plassen etc en toch zwanger 🙂 Dus denk dat het allemaal niet zoveel uitmaakt.

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: Whatsapp mama 2019 #10178968 Quote

Ja leuk! Gemaild 🙂 

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: Irritante opmerkingen gemaakt ove je zwangerschap #10171499 Quote

Ik krijg vooral:

– zo jij gaat echt hard he, benieuwd waar je eindigt

– en veel vreemde blikken en ‘zo jij bent wel heeeeel jong’ ‘Was het gepland?’

Ik ben bijna 31 en zie er inderdaad wat jonger uit, maar jezus waar bemoeien mensen zich mee joh hahaha. Irritant.

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10170074 Quote

Ik draag al weken deze bh’s en ik kan ze iedereen aanraden hahaha. Heerlijk 🙂

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0596877004.html

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10168654 Quote

Ik ben nu 20+2 en heb een flinke buik hahaha. Ook wel wat last van opgeblazen darmen erboven dus buik loopt door tot mn boobs hahaha. Wel echt een mooie babybuik dus ben wel trots 😊 

Ik ben nu 3kg bijgekomen dus so far valt het reuze mee. Als ik naar mezelf in de spiegel kijk verwacht ik meer haha. 

Ik voelde baby met 14 weken voor het eerst. Toen tijdje niet en sinds afgelopen week bijna dagelijks kleine schopjes. Telkens rond dezelfde tijden. Heel bijzonder 💕

SharonTer
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Juli 2019 ♡ #10164044 Quote

Ok, ik mis vast een hele hoop en weet ook niet goed wie hier nou wel of niet nog actief is, dus roep vooral als er iets niet klopt of als ik het erbij moet zetten. Dan voeg ik het toe!

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

S-W

12 juli

JUSTanotherNAME

20 juli

BOTW

meisje

10 juli

Ummie