m88

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • m88
    Lid
    In reactie op: Tijd voor mezelf? Kan iemand me helpen? #4470637 Quote

Bedankt allemaal voor jullie lieve en nuttige reacties!
    Ik ga er zeker mee aan de slag.

m88
    Lid
    In reactie op: Raplay na een week #4469562 Quote

Vraagje: het lijkt mij ook wel wat. Wil graag dat Aron ook bij ons avondeten erbij zit en dan ook wat eet maar hij kan echt nog niet zitten.
    Kan rapley ook in t wipstoeltje? Daar krijgt hij ook fruit in.

m88
    Lid
    In reactie op: Wat moet ik nu? Veels te weinig drinken. #4455914 Quote

Bedankt allemaal!
    Ben net toch even bij de huisartsenpost geweest. Had vanmiddag de vervangende huisarts gebeld maar die vond t niet ernstig genoeg klinken om langs te mogen komen. Ik was nog vergeten te zeggen in mijn verhaal hierboven dat ie ook best hoest en rocheld. De vervangende huisarts zei, doe maar een neusspray, zolang ie niet uitdroogd is t geen spoed. Erg prettig werd ik niet te woord gestaan.
    Mn moeder vertelde dat m’n zusje om ze net zo oud was ooit een dubbele longontsteking had terwijl ze er wel vrolijk bij bleef, net als Aron. Twijfelde toch. Dus huisartsenpost konden we zo terecht. Longetjes geluisterd. Wel vol maar moet ie zelf op kunnen lossen, kost tijd. Over t drinken: zolang ie groeit, plasluiers en niet suf is is er geen noodzaak in te grijpen. Was een erg aardige arts die me goed gerust heeft gesteld. Hij opperde nog dat t misschien een idee is eens een avondpapje te proberen. Misschien is ie toe aan wat vaster voedsel.
    Dus we kunnen weer even vooruit.

m88
    Lid
    In reactie op: Niks is goed #4453330 Quote

Zetpilletje misschien? Kan toch pijn doen die tandjes.

m88
    Lid
    In reactie op: Koemelkallergie #4450978 Quote

Wat jij beschrijft deed Aron ook.
    Veel krampjes, onrustig drinken, spugen, luchtwegklachten, allemaal symptomen die eventueel op km allergie kunnen duiden.
    Ik was het letterlijk spuugzat en heb gewoon pepti geprobeerd. Ging gelijk een stuk beter. Ook z’n eten ingedikt waardoor hij nog rustiger ging drinken.
    Bij hem denk ik combi allergie en reflux.
    Gewoon proberen! Je hebt niks te verliezen.

m88
    Lid
    In reactie op: Overgeven na flesvoeding #4450642 Quote

Deze symptomen had Aron ook. Nu met pepti nooit meer spugen. Ook dik ik zijn eten in.
    De arts vond t niet op koemelkallergie lijken maar ik ben toch eigenwijs gestart met pepti.
    Hij spuugt nu nooit meer en drinkt zijn flessen rustig leeg.

m88
    Lid
    In reactie op: Te veel slecht nieuws gekregen #4444493 Quote

Voordat ik verder reageer, hoe kan het dat de gyneacoloog je dit niet heeft verteld? Dat is toch heel erg raar dat ie dat niet verteld!!
    Dan moet je toch vreselijk zijn geschrokken? Ik snap wel dat je het daar moeilijk mee hebt.
    Sowieso 2 bevallingen achter elkaar is iets wat je denk ik echt niet zomaar verwerkt. 1 bevallig is vaak al lastig genoeg om te verwerken. Laat staan ook nog eens bevallen van een overleden kindje. Dat is niet niks lijkt me. Het geluk van de eerste bevalling en verdriet van de 2e bevalling, dat is ingewikkeld om te verwerken zou ik denken.
    Al die emoties, ook het slechte nieuws van je oom…
    Gun jezelf misschien wat meer tijd. Je zit in een achtbaan van emoties. Veel praten en desnoods huilen als dat oplucht. Niet opkroppen.
    Veel liefs en sterkte gewenst.

m88
    Lid
    In reactie op: Ontlasting wil niet… #4440296 Quote

Thanx voor de tips!