Silvia-xx

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: Gonal F + Ovitrelle #10277639 Quote

Hier sloeg clomid ook niet aan, toen eerst nog tamoxifen geprobeerd maar ook geen succes. Voor start tamoxifen hsg onderzoek gehad, en na 2 rondes tamoxifen over op gonal f en ovitrelle. En… eerste ronde meteen zwanger!! Dochter alweer bijna 11 maanden nu. 
    bijwerkingen had ik voor mijn gevoel nauwelijks. Denk dat die bijwerkingen niet opvielen, doordat de bijwerkingen met gebruik clomid zo erg waren 🙈

Onze dochter is 10 maanden en wij zijn nu de eerste ronde bezig voor een tweede 🙂 

Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: Tandjes en paracetamol #10276392 Quote

Hier een dochter (10,5 maand) met doorkomende tandjes en ook nog eens ziek. Gister aan de huisarts gevraagd hoelang ik paracetamol mag geven. Ze zei dat je dat wel wat langer mag geven, als het nodig is… 

wat betreft doorduwen, geen idee 🙈

Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: Baby met koorts – wat aan in bed? #10275461 Quote

Femke heeft sinds zondag koorts (10,5 maand). Ik doe haar een zomerslaapzak zonder mouwen aan, met alleen een romper met lange mouwen. Ze wordt dan ’s nachts niet wakker van de kou! Hier ook een vrij koele slaapkamer.  

Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: Voor het eerst naar het ziekenhuis #10275416 Quote

Nou bij mij waren het meestal cyclussen van 50-60 dagen. Maar het kan natuurlijk ook pech zijn, en dat er niks mis hè! Maar toch goed om alles na te laten kijken. Wanneer ga je? 

Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: Ontpillen #10275293 Quote

Ik ben een maand geleden gestopt met de pil! Heb hem wel maar een paar maanden geslikt, ben in februari bevallen van mijn dochter. Deze zwangerschap ging niet vanzelf, heb medisch traject doorlopen in ziekenhuis. Nu dus gestopt en een paar maanden proberen zonder hulp 🙂 gister een positieve ovulatietest gehad, dus 31 december ongeveer mijn NOD. 

Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: Voor het eerst naar het ziekenhuis #10275291 Quote

Eerste ziekenhuisbezoek werd bij ons van alles gevraagd over gezondheid, erfelijke dingetjes, etc. Bij mij werd ook een echo gemaakt om te kijken (ik bleek pcos te hebben, was dan ook heel onregelmatig ongesteld en had lange cyclussen). Tevens moest mijn man een afspraak maken via de huisarts, om zijn sperma te laten controleren. Afhankelijk van dit alles, gaan ze kijken hoe verder. Wanneer alles goed blijkt, of ‘het probleem ligt bij jou (dat was in mijn geval dus, want sperma bleek in orde gelukkig), starten ze vaak met clomid. Mocht het probleem bij de man liggen, zal dat weer anders zijn (bijvoorbeeld icsi). 

Heel erg spannend allemaal natuurlijk, dus heel veel succes! 

Bij mij duurde het wel even voor ze de juiste medicatie hadden gevonden, heb 3 soorten gehad. Bij de 3e, injecties, was ik in ronde 1 meteen zwanger. Ze is alweer 10,5 maand inmiddels en nu zijn we de eerste maand ‘onveilig’ het vrijen, kijken of het misschien nu wel spontaan lukt 🙈

Silvia-xx
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10275172 Quote

Hoi allemaal, 

ik zit nu in mijn eerste ronde, gister had ik een positieve ovulatietest en hebben we het maar meteen gezellig gemaakt! Ik heb 1 dochtertje van 10,5 maand. Aangezien ik pcos heb, en mijn vorige zwangerschap door medisch traject is gekomen, ga ik nergens meer van uit. Maar toch is het wel weer spannend 🙂 31 december of 1 januari is denk ik mijn NOD, dus dat duurt nog even. Denk dat ik 31 december wel ga testen, ivm oud op nieuw.. Succes voor de andere wachtenden!!