Henrieke

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3 maanden en slapen #10222057 Quote

Ik zou tussen de laatste flessen iets minder  tijd laten zitten zodat je rond 8 uur de laatste fles drinkt. Ik zou d’r niet nog wakker maken als ze toch doorslaapt.

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Opzien tegen kraambezoek.. #10221051 Quote

Na een paar dagen deed ik de visite beneden. Ik kwam naar beneden met de baby als de visite al lekker zat en al drinken had. Als ik het zat was ging ik naar boven om te rusten. Je kunt dan zelf aangeven wanneer je naar boven gaat en je hoeft niet te wachten tot de visite zelf weg gaat. 

Blok ook per week minstens 1 dag dat je niks hebt. Even een dag voor je eigen gezinnetje. 

Succes, maar geniet vooral! 

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Kletskouz #10217647 Quote

Het is goedkoper om het zelf via Ali te bestellen😄

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Lekkende borsten #10215935 Quote

Ik ben 5 weken geleden bevallen en geef ook kunstvoeding. M’n borsten lekken nog steeds, wel minder dan eerst. Zijn nu meer drupjes dan echt stralen. Dus wordt vanzelf minder. 

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Maat 50 echt nodig? #10191755 Quote

Ik had bij mn eerste kindje geen 50, wel spijt van gehad. Nu voor de 2e wel maat 50 gekocht. Zijn jullie zelf klein of groot? Als je zelf niet zo groot bent, is de kans groot dat je baby ook niet heel groot is. Maar als de baby d’r is, kan je altijd nog online bestellen. Dat is er ook de volgende dag.

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Maat 50 echt nodig? #10191754 Quote

Ik had bij mn eerste kindje geen 50, wel spijt van gehad. Nu voor de 2e wel maat 50 gekocht. Zijn jullie zelf klein of groot? Als je zelf niet zo groot bent, is de kans groot dat je baby ook niet heel groot is. Maar als de baby d’r is, kan je altijd nog online bestellen. Dat is er ook de volgende dag.

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Maat 50 echt nodig? #10191753 Quote

Henrieke
    Bijdrager
    In reactie op: Maat 50 echt nodig? #10191752 Quote