Zwanger yes

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10216057 Quote

Hier vandaag weer spruw geconstateerd dus we gaan ook weer aan de bak. Gebruiker ook naar de arts geweest?

Meteen alle hydrofielen, spuugdoekjes en beddengoed in de kookwas gedaan, is dat maar vast klaar. 

Pfoe groot kind zonnetje! Hier nu 5200 gram na 4 weken. Maat 56 gaat nog net, ligt wel aan het merk. HEMA gaat wel :p. 

Wow tulipaa veel eten dan maar! Lekker dat je gewone kleren al weer passen!

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10215796 Quote

Ja wij kregen medicijnen die we na elke voeding in haar mond moesten spuiten en uitsmeren. En ik moest mezelf behandelen met creme maar ik gaf borstvoeding. 

En alles waar ze op had gespuugd moest meteen in de 60 graden was (heb dus een aantal goedkope shirts gekocht voor de eerste weken die gewoon in de was konden) alle spenen en flessen meteen na gebruik uitkoken (maakt vast niet uit hoe je het steraliseert maar ik had alleen een pan). 

Het is wel gedoe. Mijn dochter had echt melkvlekjes die er niet af gingen, dus nog geen witte waas op de tong en zo.. dus ook witte puntjes. Kan je ze er met een steriel gaasje niet af krijgen is het waarschijnlijk spruw. Meteen naar de huisarts bellen maandag als dat zo is.. hoe eerder je er vanaf bent hoe beter. Zo sneu als het pijn doet bij zo’n baby’tje 🙁 sterkte 

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10215644 Quote

Hoi Sandy. Lastig hè, als het de laatste is.  Hier ook, wil dan ook alles zo goed mogelijk opslaan.. gelukkig   zijn jouw kinderen ook zo gek op elkaar. Mijn dochter vindt mijn zoon ook geweldig. Als hij huilt roept ze steeds mamma de baby wil drinken! Heel lief. 

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10215639 Quote

Spruw had mijn dochter ook, zielig is dat. En zo’n last met drinken. Hopelijk hebben jullie snel een oplossing bij de dokter!

Gefeliciteerd met Jop en sterkte met je herstel broodje hagelslag!

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10215483 Quote

Oooh jippie lekker dat je alweer zo aan het wandelen bent! Mag en kan je nu de baby tillen? Want dan komt het vast allemaal goed. Het huishouden hoeft nog niet, verzorging is het meest belangrijke! Wauw al 5 kilo! Ik moet maandag naar het consultatiebureau, ben benieuwd! Wel vervelend die navelstreng, lijkt me niet zo makkelijk. Stinkt het nog of is dat inmiddels wel gestopt?

Hier gisteren (en vandaag misschien :p) de eerste echte regeldag gehad. Eli is nu 3,5 weken en man m’n tepels 😂. Niet zo erg als het schuurpapier wat ik hier al las maar dit is ook niet heel fijn zeg. Hopelijk stemt de productie zich snel af!

Ah jij hebt wel een ritueeltje dan met dat lampje. Ik ben echt nog op zoek naar iets om lekker te slapen waardoor ik er niet per see uit moet (bijvoorbeeld om de speen terug te stoppen of om hem even te laten drinken (als hij ouder is uiteraard, nu mag hij gewoon drinken)) dat hij zelf in slaap kan vallen. Maar dat is echt nog zoeken. Dacht al aan een knuffel maar daar lijkt hij wel erg jong voor 😂. 

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10215118 Quote

Eeeeeehh ik heb de voorspelling nog niet gezien maar het wordt snikheet dus? Oei 😆 ben benieuwd. In de luier binnen dan maar inderdaad!

Fijn tulipaa dag het beter gaat!

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10214855 Quote

Oooh wat een goed nieuws Annemieke! Wat ontzettend fijn! Geweldig zeg!

Nee niks van mie gehoord! Maar die zal ook wel zijn bevallen lijkt me, anders zou ze nu 42 weken zijn toch? 

En broodje hagelslag! Die moet ook nog met baby nieuws komen 😄

Hoe slapen jullie kindjes in? Hebben jullie een slaapritueel al of zo? Of ook nog aan de borst net als bij ons 😊

Zwanger yes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind mei/begin juni #10214451 Quote

Ik zit bij zilveren kruis maar ik krijg 75 euro vergoed. 

Is natuurlijk per verzekering verschillend. En ik ga er nu ook even naar kijken, of het fan niet gunstiger is om er eentje bij te kopen. Heb nu een enkele handkolf. 

Ik laat ook altijd lekker slapen. Alleen als ze heel erg afvallen wakker maken in het begin toch. 🙂 

Fijn als kolven voor je werkt g g. Zou zeker als ze je tepels stuk bijt ook weinig zin hebben in Vorden dan…