Babyfeb

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10259530 Quote

@elsiejoy ben ook nieuwschierig naar je jurk maar zal vast mooi worden. 

@cindy wel fijn dat je alles al klaar hebt staan. Hebben jullie ook al geboortekaartjes klaardan?

@sannestar wat lastig die kuit krampen. Ik had dat in een andere zwangerschap ook toen kreeg ik advies meteen me tenen omhoog te trekken bin zon kramp dat hielp super goed voor mij.

@nan welkom in de groep. Goede zwangerschap zover?

@newmommie fijn dat je niet veel pij  hebt. Ik vind het ook wel verwonderlijk hoe veel zwangerschappen er zijn en hoeveel verschillen.

Ik heb verder gelukkig geen pijn of zo ervaren alleen wel heel last van hormonen waar in mezelf dan niet herkent zo anders ben ik dan. En helaas in negatieve zin. Maar ja ik merk als ik mezekf daarop aanspreekt gaathey wel wat beter.

Hebben jullie ook gravings naar iets specifieks? Ik moet nog muurstickers plakken dan is kamertje ongeveer ook klaar. Kleertjes ook al in huis. Ben zelf ni bezig met geboortekaartjes.

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10256940 Quote

Kan je helaas niet helpen Sanne met die pijn. Heb dat nog niet meegemaakt, maar kan inderdaad je banden zijn of als je blaas leger word dat het er  meer op gaat drukken.

Leuk dat jullie gaat trouwen. Heb je een zwamgerschaps trouwjurk of hoe ( vraag het uit onkunde). Wanneer trouwen jullie?

Wij hebben niet echt spullen gekocht omdat dit de derde zwangerschap is en alles bij fe eerste 2 al neutraal was qua kleur. Zal nader aan de tijd wel een aanvulling maken qua geboorte pakje of zo dat wel.

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10255643 Quote

@newmammie fijm dat alles goed ging bij de echo. Ok fijn dat je nu kunt gaan afbouwen. Hopelijk kan je weer heerlijk geniet van je zwangerschap.

@cindy leuk je eerste. Allemaal nieuw dus. Voel je zeker en gerust of niet echt? Ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen. Voel de kleine nu sinds vorige week ook aan de buutekant. Kan je ook echt zien bewegen. Oudate dochter (2,5) heeft de kleine vorige week ook gevoeld. 

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10255507 Quote

@cindy fijn dat het goed gaat in de zwangerschap. 

Zijn het jullie eerste kindjes?

@Sannestar in welke facebook groep zit je dan lijk mij ook wel fijn. Maarvind het op de forum ook fijn hoor.

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Na 3 maanden zwanger van nr.2 #10255341 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat leeftijdsverschil lijkt me, wel pittig in het begin denk ik maar ze hebben veel aan elkaar. Ik ben nu 8 weken, en zou 24 mei uitgerekend zijn en mijn dochtertje is op 14 mei geboren met 37 weken. Lukt het allemaal een beetje met een dikke buik en 2 kindjes? 🙂 vooral heel gezellig zometeen 3 kleintjes!

Je moet het alles maar over je heen laten komen. Hoe meer jij jezelf druk maakt hoe drukker word het om je heel.

Ik vind ze echt heel schattig samen. Ze hebben soms ook wel ruziebuien maar welke kinderen(mensen) hebben dat niet.

Kwam de bevalling vanzelf zo vroeg op gang of was er wat? Ik heb met 1ste 41+1 gelopen en met 2de 40+3. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt. 

Ik gun mezelf wel de tijd om met me kinderen te hebben en werken doe ik vanuit huis. Het lukt allemaal best wel als ik maar voldoende rust krijgt  snachts. 

Idd heel gezellig. En benieuwd naar wat de andere twee ermee doet. De oudste vrijft iedere morgen even over me buik en dan zegt ze hallo baby, of baby slapen. Zij had vorige week ook 3 schopjes tegen haar hand gehad van de baby. Vond ze heel leuk. Ben nu 23+1weken.

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Na 3 maanden zwanger van nr.2 #10255340 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat leeftijdsverschil lijkt me, wel pittig in het begin denk ik maar ze hebben veel aan elkaar. Ik ben nu 8 weken, en zou 24 mei uitgerekend zijn en mijn dochtertje is op 14 mei geboren met 37 weken. Lukt het allemaal een beetje met een dikke buik en 2 kindjes? 🙂 vooral heel gezellig zometeen 3 kleintjes!

Je moet het alles maar over je heen laten komen. Hoe meer jij jezelf druk maakt hoe drukker word het om je heel.

Ik vind ze echt heel schattig samen. Ze hebben soms ook wel ruziebuien maar welke kinderen(mensen) hebben dat niet.

Kwam de bevalling vanzelf zo vroeg op gang of was er wat? Ik heb met 1ste 41+1 gelopen en met 2de 40+3. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt. 

Ik gun mezelf wel de tijd om met me kinderen te hebben en werken doe ik vanuit huis. Het lukt allemaal best wel als ik maar voldoende rust krijgt  snachts. 

Idd heel gezellig. En benieuwd naar wat de andere twee ermee doet. De oudste vrijft iedere morgen even over me buik en dan zegt ze hallo baby, of baby slapen. Zij had vorige week ook 3 schopjes tegen haar hand gehad van de baby. Vond ze heel leuk. Ben nu 23+1weken.

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Geen kloppend hartje, hoeveel weken? #10255337 Quote

Hee ik lees nu ook even mee. Ik had bij me andere 2 kindjes ook met eerste echo gelijk vruchtje en kloppend haartje maar nj met de derder was het ook anders. Met ongv. 5 weken inwendige echo gehad zag ze alleen een zakje. Twee weken later weer inwendige echo gehad toen wel een vruchtje maar verder niet veel. Nu inmiddels 23+1 zwanger. Het kan nog bij draaien. Het is altijd een beetje onzeker maar houd goede moed.

Babyfeb
    Bijdrager
    In reactie op: Februari 2020 uitgerekend #10255336 Quote

Welkom bij de groep. Ik ben 10 feb uitgerekend van de 3de. Tot nu toe een hele goede zwangerschap gehad geen klachten alleen een maand geleden wat obstipatie.

Buik groeit ook al aardig. Is van mezelf al wel grof maar je kan toch al de zwangere buik zien. Heb al 2 meisjes!

Qua kilo’s tot nu 5kg afgevallen verder niets.