Mies25

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Vruchtwater of toch niet ? #10016432 Quote

Hoi

Ik ben 36.4 w zwanger en herken dit ook. Bij mij is het nu weer even wat minder maar ik denk dat het komt omdat het kindje aan het indalen is. Bij mij kwam het in iedergeval wel overeen. Je hebt tegenwoordig maandverband speciaal voor urine verlies, die gebruik ik en werkt prima!

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5695304 Quote

Hoi dames.

kan het nog steeds niet geloven, maar vanmorgen 2 positieve testen!!! We zijn morgen 5 weken zwanger! Ongelofelijk dat het naar de 1ste x clomid raak is.

lieve meiden, ik wens jullie heel veel succes en geluk toe, ik blijf hier zeker af en toe nog even kijken. Bedankt voor jullie steun en verhalen! Heb er enorm veel aan gehad.

Heel veel liefs!

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5695040 Quote

Renate, Wat super!!! Gefeliciteerd meid! Hou je ons af en toe op de hoogte?

Maria, bij mij word er meestal wel rekening gehouden met de tijden waarop ik kan. Ik probeerde zoveel mogelijk voor en na schooltijd te plannen. Soms wil het gewoon niet en dan moet het gewoon tussen door. Mijn baas en mijn naaste collega’s heb ik dan ook wel verteld wat er aan de hand is. Op mijn werk doen ze er helemaal niet moeilijk over.

Zelf zit ik momenteel op dag 30 van mijn cyclus en nog niet ongesteld. Wel heel veel last van krampen (vannacht ook -_-). Vind deze “wacht” periode verschrikkelijk! Wat een gestress haha. Maar omdat dit mijn eerste ronde met Clomid is, weet ik nog niet hoelang mijn cyclus is. We zijn van plan om (wanneer ik nog niet ongi ben geworden) maandag te testen. Zit dan op dag 34. Hoe lang duurt jullie cyclus met clomid?

Veel succes met alles dames! We zijn al met een mooi clubje. Ik lees alles, maar met dit forum is het een beetje lastig om overal antwoord op te geven.

liefs!

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5694697 Quote

Hoi Renate,

Vandaag is jullie testdag. Ik duim voor jullie! Mooi dat jullie er iets speciaals van maken.

Hey Maria, welkom, leuk dat jij je ervaringen met ons wilt delen.

Mooi om te zien dat het in jouw familie uiteindelijk allemaal is gelukt. Dat geeft weer hoop!

Voor mijn PCOS schaam ik mij niet, maar ik vond het vervelend dat het niet op de natuurlijke manier lukte. Het voelde voor mij als falen. Vooral omdat in mijn omgeving mijn vriendinnen allemaal direct zwanger waren.  Nu ben ik er wel oké mee. Ik weet dat er nu een ei kan groeien, dus heb weer wat vertrouwen in mijn lichaam. Heb gewoon wat hulp nodig:)

Ik ga vandaag bloedprikken om te zien of ik een eisprong heb gehad, dus ik zit nu ook op het wachtbankje. Vanaf 31 juli mag ik testen.

Maria, in augustus word ik 26. Mijn man is 28. Ik woon in ons mooie Drenthe en ik werk 30 uur als onderwijsassistente op een school voor Zeer Moeilijk Lerende kinderen. Ook hebben wij 2 hele lieve katten:)

Liefs Mies

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5694562 Quote

R Nate heb je al nieuws?? 🙂

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5693989 Quote

@Sharon

Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen.

Wat vervelend dat het niet met Clomid is gelukt. Hoe gaat het met de injecties? Heb je last van bijwerkingen?

@Rnate

Zooo spannend!! Dat zijn mooie aanwijzingen! Hou ons op de hoogte:D:D En die frustratie is heel herkenbaar hoor! Ach, schoonmoeders……:p

Ik ben maandag weer voor een echo geweest en m’n ei was weer gegroeid. Zit nu op 16.6 mm. En er was ook een tweede ei die ook nog meegroeit. Die is nu 12 mm. Denk zelf dat die af gaat vallen omdat die zo’n stuk kleiner is, maar m’n gynaecoloog zegt dat het best kan. Nou ja, we zullen wel zien. Morgen weer voor een echo.

Liefs

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5693721 Quote

@R Nate ohh wat een spannende/ heftige periode voor jullie!! Ik duim echt met jullie mee dat het deze keer raak is. Hou hoop…………….

Een goed idee dat boekje, ga ik ook aanschaffen denk ik. Ik gebruik nu de app “P.C.” Maar ff van je afschrijven lijkt me wel een goed idee.

@Veer25 Succes! Zou super zijn als het “natuurlijk” lukt!

Ik heb gisteren weer een echo gehad. Alles zag er goed uit en heb een eitje van nu nog 12mm. Ze verwacht dat we morgen kunnen beginnen met “klussen”. Maandag wordt er weer een echo gemaakt. Vind het heel spannend allemaal. Ben zo blij met n ei haha!

tot snel dames!!

Mies25
    Bijdrager
    In reactie op: Nieuwe PCOS'ers #5693642 Quote

Hoi Veer,

Leuk dat je ook mee komt praten.

Hoop dat jouw cyclus snel op gang komt!

Ik heb zelf geen ervaring met dat dieet omdat ik vrij direct na de constatering ben begonnen met clomid. Wel ben ik een tijd geleden deze site tegen gekomen, http://healthyhormones.eu, zij heeft ook PCOS en vertelt je dmv een blog hoe ze op natuurlijke manier zwanger is geworden door een koolhydraat arm dieet te volgen. Als je je aanmeld ontvang je ook regelmatig een recept op de mail. Heb al een paar leuke recepten ontvangen:)

Wat vervelend dat je er ook nog eens reuma bij hebt. Hoop dat je niet teveel pijn krijgt na het stoppen. Ik heb een hoge bloeddruk( nu onder 93/ boven 140, was 100/144) dus ben nu een zoutloos dieet aan het volgen en probeer iedere dag voldoende te bewegen. In de hoop dat het volgende week nog meer is gezakt, als dat niet het geval is moet ik wss beginnen met medicatie. Dus hoop dat het goed gaat!

liefs