Mirjam1983

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Gaat hard ineens! #4233467 Quote

hoi hoi!
    geweldig he dat ze ineens een heleboel nieuwe dingen kunnen!
    Simon kan sinds vanmorgen vooruit tijgeren, achteruit deed ie al, maar nu komt ie ook echt vooruit!
    Hij gaat nu steeds in kruiphouding zitten, dus denk dat dat ook niet heel lang mer gaat duren.
    Hij probeert ook zelf te gaan zitten, soms lukt het, maar hij valt ook nog wel eens om! Maar opgeven doet hij niet!
    Het is een klein vreetzakje! Gister heeft hij 1 1/2 broodje gegeten! Hij weegt nu denk ik 10 kilo! Hij vind dan ook echt alles lekker!!
    Al met al zijn we super trots op onze kleine man!!
    Hebben jullie kids nog last gehad van het teruggaan van de klok? Mijn kids gelukkig niet! Simon sliep zelfs tot 8.15 uur nieuwe tijd uit!

Groetjes Mirjam

In reactie op: Even voorstellen #4214384 Quote

Ha Katrientje!!

Leuk dat je hier mee wilt kletsen!
    ik ben de mama van Simon! Hij is nu 6 1/2 maand oud!
    Simon heeft de eerste 6 maanden alleen borstvoeding gehad en is nu net 2 weken aan de fruit en groente, waar hij heel erg aan moet wennen.
    Ons mannetje is lekker lui en rolt nog niet om ( is hem 2 keer gelukt en nu vertikt hij het nog eens te doen)
    De laatste keer bij het cb ( bijna 2 mnd geleden) woog hij 8100 gram! Een lekkere dikkert dus
    Simon heeft nu 2 tanden en nummer 3 en 4 zijn in aantocht!
    Het gaat allemaal zo snel!!
    We hebben inderdaad sinds onze prille zwangerschappen contact op dit forum, alleen is het zoals Huda zegt na de geboortes van onze kindjes erg rustig, wat ik erg jammer vind!

Groetjes Mirjam mama van Justin (05-03-2007) en Simon ( 09-02-2010)

In reactie op: zeg ik ook iets hoor! #4209774 Quote

inmiddels is tand 2 ook doorgekomen, bijten dat ie kan! auw, auw, auw

In reactie op: voedingsschema hulp gezocht… #4206587 Quote

Simon is over een week alweer 6 maanden!!
    Van de week voor het eerst een fruithapje gehad en hij vond het vies!
    Simon zijn schema als hij thuis is verschilt met het schema op het kdv.
    thuis:
    7.30 bv
    10.30 bv
    13.30 bv
    16.30 bv
    19.30 bv
    en sinds deze week dan ergens ’s middags een paar happen fruit.
    Op het kdv heeft hij zo ie zo 4 uur tussen de voedingen en soms zelfs 5 uur.
    Groetjes Mirjam

In reactie op: Vakantie #4203960 Quote

ha Eefje!

Wij gaan pas in september op vakantie en blijven dan lekker in Nederland.
    Zitten in een huisje wat al voorzien is van ledikant, verschoningskussen, wipstoel, enz.
    Hoeven dus eigenlijk niks mee te nemen! Heerlijk.
    We blijven in Nederland, omdat we , toen we de vakantie boekten, niet wisten hoe ons mannetje zou zijn.
    Volgend jaar willen we weer gaan kamperen!
    Gaan jullie nog weg?

Groetjes Mirjam

In reactie op: Slapen #4202740 Quote

ha liv!

Ja het is idd genieten hoor dat ons mannetje zo goed slaapt! De laatste voeding krijgt Simon nu rond half 8 en slaapt hij het klokje rond!
    Ik blijf tot 6 maanden alleen bv geven en daarna wil ik er mee stoppen.
    Vind het machtig mooi dat ons mannetje zo goed groeit door mij! Maar verlang ook wel weer een beetje terug naar de vrijheid!
    Het even lekker weg gaan en niet die kolf mee te hoeven nemen! En de moeheid die de bv met zich mee geeft ben ik ook wel een beetje beu!
    Nog een maand! En daar ga ik zeker heel veel van genieten! Daarna gaan we genieten van het geven van flessen en fruithapjes!!
    Blijf jij ook alleen bv geven of begin je al eerder met bijvoeden?
    Oja van de week was onze reus alweer 8 kilo!!

Succes met de borstvoeding!

In reactie op: Werken en borstvoeding? #4202236 Quote

hoi hoi!!

Hier ook een mama die bv geeft en werkt!
    Werk best veel 3 1/2 dag en zoonlief drinkt om de 3 1/2 uur dus moet aardig wat kolven op het werk! Ook bij ons gaat het prima en Simon drinkt zijn flesjes ( 180cc) bijna altijd leeg.
    Heb je al geprobeert de voeding te lepelen??
    Duurt natuurlijk een stuk langer, maar dan krijgt hij zijn voedingen wel binnen.
    Vervelend hoor! Hoop dat het snel beter gaat!

groetjes Mirjam

In reactie op: Slapen #4200906 Quote

ha Huda,

Super dat je nog steeds borstvoeding geeft!
    Simon krijgt tussen de 4 en 5 voedingen per dag, meestal komt hij om de 3 1/2 uur maar komt ook wel eens om de 3 uur en met dit warme weer wel vaker.
    Als ik werk krijgt hij 180cc in de fles per keer, maar die drinkt hij niet altijd leeg.
    vergeleken met Ali is Simon een reus! Begin juni was Simon 7610 gram en 66 cm!
    Zolang Ali goed drinkt, alert is en goede natte plasluiers heeft zal ik me geen zorgen maken hoor!

Groetjes Mirjam