Femm

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10232576 Quote

Hoi dames , 

vandaag is me menstruatie doorgekomen dus ga helaas door naar de volgende ronde. Had het eigenlijk nog niet verwacht zit nu op dag 26 heb altijd een cyclus van 28 gehad tot nu toe. 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232327 Quote

@sjemm Gefeliciteerd !! Duidelijker kan niet. Geniet ervan 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10231451 Quote

@sjemm @magicone ik had ook mijn eisprong op de 30ste ! En NOD 13/8.. ik denk dat ik wel eerder ga testen hou het echt niet vol tot die tijd denk ik :). 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: Kramp bij niezen as vrijdag NOD #10231424 Quote

Hoi,

Mijn zus had precies het zelfde. Kramp bij het niezen heeft toen op haar NOD positief gestest ! Zal toch maar even afwachten tot je NOD. 

Ik ga voor je duimen 🙂

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10230962 Quote

@teske nee nog niet gestest ik durf niet zo goed. Misschien moet ik maar gewoon wachten tot mijn NOD .. 

voor jou nog maar een paar nachtjes tot je vriend er is spannend !!!!!

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10230961 Quote

@MagicOne ik voel een beetje krampen hier en daar. En tepels doen een beetje zeer. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden dus het kan nog 2 kanten op. Alleen de krampen zijn nieuw

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10230406 Quote

@teske 

voor NOD testen is ook wel een beetje riskant. Maar heb echt het gevoel dat het raak is! Had vannacht ineens soort van kramp links onderin wat ik nog niet eerder heb gevoelt voor de rest nergens last van. 

Wat fijn dat je vriend al snel thuis komt ben ook echt zo benieuwd of je test positief is ! Ik denk het haast wel je NOD was 1 augustus toch ? 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10230137 Quote

@teske jaa maar echt! Hij gaat 10 dagen weg. twijfel er aan om voor mijn nod te testen dan kan hij er nog bij zijn.. En wanneer is jou vriend terug ?