Femm

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10230135 Quote

Ik twijfel nog heel erg of ik eerder wil testen. Mijn NOD valt net op de dag dat mijn vriend op vakantie is dus zou het graag net hem willen doen. We zitten nu in ronde 5 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10230042 Quote

@teske ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Mijn vriend gaat ook twee dagen voor mijn NOD op vakantie 🙁 wil ook wachten tot dat hij terug is. Of ik wil wel testen en hem dan verassen met iets leuks. Mocht het raak zijn natuurlijk.

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: Ronde 11 alweer.. #10230006 Quote

Bij ons zijn ook bijna al onze vrienden zwanger. Vind het echt zooo lastig.. ben ook wel blij voor hun.. maar wij willen het ook heel graag we zitten nu in ronde 5. Sommige zeggen dat dat niet heel lang is maar voelt voor mij echt een eeuwigheid. 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10229892 Quote

Hoi hoi, 

Ik heb 13 aug ook mijn NOD. Gaan jullie eerder testen ? 

Ik ben zelf heel erg ongeduldig dus denk dat ik het tot de 13e niet volhou 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229888 Quote

Gefeliciteerd Dames !!!! Ik begint stiekem te hopen dat dit toch wel een geluksmaandje wordt voor vele van ons 🙂

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229766 Quote

@ Little-miss gefeliciteerd!!! Gaat ineens hard hier  

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229734 Quote

Tulpelientje gefeliciteerd !!!!!! Lekker van genieten:)

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229630 Quote

Welkom,

Nroxy soms kan je lichaam je zo gek maken. Is inderdaad maar even afwachten. Je maakt het in iedergeval wel heel spannend ben voor je aan het duimen! 

Maja ik heb zelf geen ervaring gehad met het ontpillen dus kan je helaas biet vertellen of het je 1e of 2de ronde zou moeten zijn. Maar ik zou zelf denken dat het de 1e zou zijn.