Femm

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Femm
    Bijdrager
    In reactie op: Nog niet zwanger 😌 #10229598 Quote

WoW waarom kom je zo bot over.. adviezen geven en ervaringen delen is prima maar dat hoeft echt niet op deze manier. 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229503 Quote

Hoi hoi dames,

ik zag dat er nu 2 topics NOD Augustus staan. Misschien is het een leuk idee om een app groepje te maken. Hebben we wat meer overzicht ? 

Gr Femke 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10229400 Quote

Sandra ik hoop dat je een beetje tot rust komt door niet op het forum te zitten. Hoor vaak genoeg van dames die zeggen dat op het moment dat ze er totaal niet mee bezig zijn het in eens raak is dus wie weet. 

Ik betrap mezelf er namelijk ook echt op dat ik er de hele dag mee bezig ben. Mijn NOD is pas 13 augustus dus zal toch echt geduldig moeten zijn.. het vervelende is dat vriendlief dan weg is met vrienden mocht het nu raak zijn dan is hij er helaas niet om het met me te vieren. 

Weet iemand trouwens hoe ik me naam kan veranderen ? Dat gebruiker… staat zo ongezellig 🙂

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228981 Quote

Sandra Vdp ik heb de vorige maanden altijd een knaltest gehad op cd 16. Dus is best wel gek dat het streepje aleen maar vager wordt. Ben bang dat ik hem heb gemist. Ik heb wel genoeg geklust voor mijn gevoel dus dat wordt plaats nemen op het wachtbankje 🙂

Truus ik voel mijn eisprong helaas niet.. ik ben nu ook echt onzeker door die steekjes maar toch geen positieve ovutest. 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD augustus 2019 #10228761 Quote

Hoi hoi, 

Mij ga hier ook maar meeschrijven. Zit nu op cd 16. Beetje last van steekjes links en rechts. 

Heb als het goed is heb ik op dag 14 mijn eisprong gehad alleen was ik net iets te laat met ovu testen… 

• NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje

NOD 1 augustus – Knufje – 29 jaar – ronde 2 – 1e kindje

NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 6 augustus -EvyH – 27 jaar – 2de ronde(1ste ronde miskraam) -1e kindje

NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 27 jaar – ronde 2 -2e kindje

NOD 9 augustus -mamaloe- 32 jaar- ronde 2- 2e kindje 

NOD 12 augustus – zonnebloem – 26 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 13 augustus – Femke- 25 jaar – ronde 5-1e kindje 

NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e na miskraam) – 3 kindje

NOD 23 Augustus – MamaMD – 28 jaar – ronde 8 – 2e kindje

NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 26 Augustus – Kersencake – 31 jaar – Ronde 4 – 2e kindje

NOD 3 Augustus – Zwindo – 28 jaar – Ronde 3? (na miskraam) – 1e kindje

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228706 Quote

Goeiemorgen dames, 

vandaag zit ik op cd 16 heb de afgelopen maanden op dag 16 mijn eisprong gehad. Dit heb ik gemeten met cb ovulatie testen. Dus ik ging er vanuit dat dat deze maand ook was nu was ik gister al begonnen met testen maar het 2de streepje wordt steeds lichter …. ik vraag me echt af of ik me eisprong heb gemist. En dat hij toch op dag 14 is gesprongen. 

Heb momenteel wel echt beetje steekjes links en rechts maar geen postitieve ovulatie test. 

Groetjes Femke 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Augustus 2019 #10228550 Quote

Hoi hoi dames 

Ik sluit me ook maar hierbij aan. 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

Femm
    Bijdrager
    In reactie op: NOD juli 2019 #10228156 Quote

Hoi dames,

ik lees al een tijdje met jullie mee en hoop dat ik mee mag schrijven ! 

Zit nu in ronde 5 met vriendlief eerste kindje. Zit nu op dag 14 en heb mijn eisprong rond de 16e dag (meestal).Bij ons in de familie en vrienden groep zijn al zeker een stuk of 5 mensen in verwachting. Moet zeggen dat het me wel echt veel doet. Ben natuurlijk wel blij voor ze .. maar ben ook wel jaloers. Hoe gaan jullie daar mee om ? 

Groetjes Femke