Ariel1990

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Ritme, onzekerheid #10206198 Quote

Heel herkenbaar. Tot een jaar is ritme, naar mijn idee, gewoon niet te doen. Het hoort erbij en gaat weer over. Je doet het denk ik heel goed. Als hij niet slaapt maar wel moe is creeer je rust en geeft op dagen dat hij wel wil slapen gehoor aan zijn wens. Het gaat beter als ze ouder zijn en tot die tijd rommelen we allemaal maar wat aan 🙈 zet m op

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Slaapritme #10199970 Quote

Je verwachtingen zijn te hoog 😬 sorry maar regelmatig een avond vrij zit er nog niet in denk ik. Gewoon lekker katen gaan ieder kind heeft zn eigen ritme en behieften en mijn ervaring is dat gewoon maar meebewegen het neest rekax is. Vanzelf in slaap vallen doet het ene kindje makkelijker dan de ander bij ons duurde dat toch wel 8 naanden een echt ritme waarbij ze om 8u naar bed gaan pas na een jaar. Zet m op!

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Sporten aanpassen bij kinderwens? #10199962 Quote

Tot week 20 hardgelopen zolang he lijf het aankan juist gied om te sporten denk. Ben overigens blijven sporten en wandelde de dag voor mn bevalling nog 5 kilometer en tilde nog wasmanden en stofzuigers door het huis. Kan mij nauwelijks voorstellen dat het een probleem is. Ging fit mn bevalling in en kwam er ook zo weer razendsnel bovenop. 

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Werken in de zorg #10199149 Quote

Je baas is verantwoordelijk voir vervanging bij uitval door zwangerschap. Via een bedrijfsarts kan wirden vastgelgd dat he bepaalde diensten niet ksn draaien. Verloskundige weet deze regels ook, ik zou hun bellen.

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Beurs gevoel tijdens menstruatie na bevalling #10198157 Quote

Hallo allemaal, als de klachten langer dan 12 weken aanhouden zou ik toch langs de ha of bekkenfysio gaan denk ik. 

Ik had het bij plassen en met oefeningen van de bekkenfysio was ik er in drie weken af. 

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Eczeem!!!!!! :( wachtweek #10197279 Quote

Hi wat vervelend zeg. Ik zou het goed vet houden en miss even langs de ha gaan. Eczeem is zo vervelend. Eet je misschien anders? Dat het hormonaal zou zijn en bij de wachtweek hoort is denk ik niet zoo, eerder toeval denk ik. Succes

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Co sleeper #10197156 Quote

Niet zo’n hele dure bedoel ik 🤪🙈

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Co sleeper #10197154 Quote

Ik had inderdaad zo’n wit houten bedje. Ik wist niet hoeveel ik m zou gebruiken dus ik weet dat t zo’n hele dure was. Maar werkte perfect. Later hebben we m weer verlaagd om hem uit te kunnen lenen. Zag je er niks meer van.