Ariel1990

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Vragen mbt. cyclus #5731491 Quote

Ha Ayla je lijf is geen atoomklok soms gaat het gewoon zn gang. Ik weet niet of je het ziet zitten maar misschien een ovulatietesten gebruiken?

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Wat denken jullie?? #5731446 Quote

+ = + gefeliciteerd!

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Help! 19 en zwanger #5731046 Quote

Saffron als je een positieve test heb ben je volgens mij min 3 a 4 weken zwanger. Het drugs en drankgebruik kan onmogelijk een positief effect hebben maar of het een negatief effect heeft is nu volgens mij niet te zeggen. Wat je het beste kunt doen is een verloskundige of je huisarts bellen en je verhaal doen. Zij kunnen uitleggen wat de mogelijke gevolgen zijn.

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Rode pesto #5731023 Quote

Basilicum eet ik gewoon zou niet weten waarom die rode pesto een probleem is. Op het voedingscentrum ataat precies wat wel en niet wordt aangeraden. Eetse!

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Problemen met neefje en nichtje #5715044 Quote

Omdat het een heel verhaal is door een ouder die blijkbaar de focus een beetje kwijt is en allemaal zijpaden neemt. Oma, de PsZ, nichtjes en speeltuinen…… Neefje is gewoon een vervelend ventje, maar misschien moet je zoontje een beetje van zich af gaan bijten. Grijp je niet te snel in? Geeft je zoontje op een goed moment zelf niet aan dat het klaar is? Als volwassenen ruzie gaan zoeken om speelgoed geef je het voorbeeld dat dit ‘normaal’ is. En eerlijk is eerlijk, dat is best een beetje raar.

Kun je niet alleen onverwoestbaar spul meenemen naar oma of in huis als neefje komt. Als het allemaal echt zo’n issue is kun je toch gewoon met je zus in gesprek?