Ariel1990

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Co sleeper #10197137 Quote

Hadden wij ook. Ik heb een normale gekocht en er simpelweg vier blokjes (iedere poot 1) hout onder gemaakt. Ging perfect

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Schema 11 maanden #10197076 Quote

Hi lekker om er ff tussenuit te gaan. Ik ben wel van ritme en niet zo van de schema’s dus jouw planning zo op t kwartier precies vind ik erg heftig. Je hebt van die knijpzakjes waar je zelf yoghurt in kan doen en anders idd stukjes broid of een krentebol. Succes en veel plezier

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Leren doorslapen #10196438 Quote

Je moet denk ik je verwachtigingen een beetje bijstellen. Hij is nog zo jong dat hij ieder ritme wat je opbouwt heel snel vergroeit. Doorslapen zit er gewoon nu niet in. Mijn dochter sliep van 3 maanden tot een halfjaar door. Daarna niet meer. Echt ‘leren’ doorslapen kan pas echt na een jaar. Zet m op!

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Na IUI dik ooglid en tranen #10196310 Quote

Als ik het zo lees eerder ‘gewoon’ een ontstoken oog. Een reactie van medicatie misschien maar een symptoom van een zwangerschap is het denk ik echt niet. 

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Advies / ervaring flessenwarmer #10196073 Quote

Geen, grootste miskoop ever. Ik mengde gewoon warm water op temparatuur of gekookt met koud water uit een fles. Als ik op pas moest nam ik een goede termoskan mee. 

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Baby huilt in de avond #10196072 Quote

Heel normaal voor de leeftijd. Wat het is: geen idee maar ik hoir het heel vaak. Mijn dochter heeft het ruim vier maanden gedaan. Overdag geen kik en om 20:00 klaar. Even doorbijten dus succes

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschaps depressie #10195937 Quote

Hopelijk kun je hier op het forum mensen vinden met wie je je verhaal kunt delen, of anders via je verloskundige. Er zit inderdaad vaak een taboe op en daarom denk vind ik je post ook zo mooi. Een vriendin van mij heeft hier erg veel last van gehad maar is door hulp van buitenaf echt goed geholpen en is nu weer heel blij en gelukkig met haar inmiddels geboren kindje. Uiteraard ook hier met ups en downs, want het is allemaal niet niks. Ik wens je een lieve gezonde baby en veel geluk. 

Ariel1990
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschaps depressie #10195825 Quote

Hoi elisee, geen ervaring maar wilde je graag een compliment geven dat je het herkent en actie onderneemt. Zit niet te veel in over wat je zou ‘moeten’ voelen of wat bij een ander wel of niet is. Ik herken je gevoel niet maar mijn gezonde zwangerschap, waar ik net als jou dankbaar voor ben, was echt niet allemaal rizegeur en maneschijn. Er gebeurt dan ook zoveel met je hoofd, je lijf, je leven. We zitten echt niet allemaal op een grote fluffie wolk van dankbaarheid en liefde. Zet m op!