SparklingSky

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10141698 Quote

Balen Feyre! Maar pas 12dpo toch? Hopelijk te vroeg getest?

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10140796 Quote

@Stiekemmeelezen, ik vind het prima hoor, die Facebook groep. En fijn dat je je weer beter voelt! Ik merk ook dat ik er al wat minder over na denk en vooral vooruit aan het kijken ben nu. Het is, hoe moeilijk ook, helaas niet anders en we kunnen maar beter gewoon weer met goede zin verder gaan 👍🏻

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10140725 Quote

@XenaEight hopen op een innesteling!

@Stiekemmeelezen, ja ik ben ook aan de slag met de temp! En nu ook nog druk aan het testen om een witte test te zien 😂 hij is al wel een stuk lichter maar nog niet helemaal negatief. En was jij dat trouwens toen, met die hoofdpijn? Ik heb er sinds gisteren ook gruwelijk veel last van! Pff dat mag ook wel snel weer wegtrekken hoor!

@Joena welkom en spannend, hopelijk heb je deze keer meer geluk! Wat moet dat erg zijn als je al zo lang aan het proberen bent.

@BHtje, jammer zeg! Hopelijk op een goed begin van het nieuwe jaar! Gelukkig wel gelijk een regelmatige cyclus, hoef je niet nog een week je af te vragen of het nu wel of niet zo is.

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10139907 Quote

Zet mij er ook maar bij, NOD is (hopelijk) 29-12.

Vandaag naar de gynaecoloog geweest en er zit nog een klein beetje weefsel wat er waarschijnlijk een dezer dagen wel uit komt. Anders moet ik terugkomen.

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10139877 Quote

Heb trouwens ook net mijn nieuwe werkgever gebeld en aangegeven dat ik me graag weer beter wil melden, maar hun gaven aan dat ik gewoon volgende week weer start zodat ik deze week nog even bij kan komen.

Ook aangegeven dat ik het nogal lullig vind dat dit me net na de eerste werkweek overkomt. Hun waren echt super begripvol en zeiden dat ik echt even de tijd hiervoor moet nemen. Echt een goede nieuwe werkgever dus! 😊

Hoe waren jullie werkgevers eronder?

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10139871 Quote

Wat “fijn”, Stiekemmeelezen dat alles weg is. En wat rot dat het dus wel voorspelbaar was. Jammer weer dat ze daar dan achteraf mee komen..

Vanochtend naar de gyn geweest, er zit nog wat weefsel maar de vruchtjes zijn eruit. Het restweefsel komt waarschijnlijk vanzelf wel los omdat ik nog bloedverlies heb. dus even blijven testen en anders terug komen. In principe moeten we een ronde wachten maar het kan ook geen kwaad als we gelijk doorgaan. Ze zei dat de menstruatie met 4 weken vanaf de miskraam ongeveer op gang kan komen, dus hopelijk volgende week zaterdag mijn eisprong!

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10139255 Quote

En aan Sparklingsky veel sterkte gewenst, het is ook iets heel verdrietigs en laat niemand je vertellen dat dat niet zo is! Mijn vriend is er ook nuchter onder, maar snapt wel dat het bij mij wel wat doet. Ik vind het fijn dat ik in ieder geval die erkenning krijg, daarnaast snap ik dat het voor hem veel verder weg is en totaal niet kan indenken hoe het voor een vrouw is en er zodoende moeilijk of eigenlijk niet over praat. Daarom is dit forum zo fijn, hier vind je denk ik veel begrip en krijg je het gevoel niet de enige te zijn!

Helemaal mee eens. Mijn vriend snapt het ook echt wel hoor, maar nu heeft hij zoiets van het is niet anders, volgende keer beter, nu is het genoeg. Maar helaas ben ik geen robot en kan ik die gevoelens niet uitzetten. Daarom is het inderdaad ook zo super fijn dat hier zo veel lieve dames zijn die het wel 100% begrijpen omdat ze het, helaas en hoe verdrietig ook, het zelf ook meegemaakt hebben.

En inderdaad,  laat niemand je vertellen dat het niet zo is.. Maar toch bepaalde opmerkingen die ik gehoord heb (hoe goed bedoeld ook) doen echt wel even pijn! Net alsof het taboe is om verdriet te hebben om iets wat je zo graag wilde, maar je nooit mag leren kennen. 

SparklingSky
    Bijdrager
    In reactie op: NOD Dec na miskraam #10139035 Quote

Ik sluit me ook graag aan. Zit nu nog middenin de miskraam dus heb geen idee hoe of wat. Ik was (En ben nog steeds) er helemaal kapot van. Ik ben dan ook net hersteld van een depressie dus misschien dat het daar ook aan ligt dat ik zo heftig reageer. Mijn vriend is er ook redelijk nuchter onder. Zo herkenbaar wat iedereen hier schrijft. Allemaal heel veel sterkte en hopen op een positieve test!