Wemby

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Wat trekken jullie ze snachts aan? #10328097 Quote

Ah daar twijfelden we ook vaak over hoor, maar vannacht sliep hij alleen in een luier en een hydrofiel slaapzak zonder mouwen. Het is op de kamer rond de 24 graden. Soms slaapt hij onder een lakentje. 

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8 mnd overdag slapen #10327607 Quote

Dank je wel! Intussen gaat het wel weer goed! Hij slaapt soms 3 keer en soms 2 keer overdag. Soms nog wel even jammeren bij weglopen maar is al snel weer aan het spelen met zn knuffel of aan het omrollen. Uiteindelijk ligt ie dan ineens te slapen met zn armen in de lucht haha. Was inderdaad een kwestie van tijd 🙂

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8mnd ineens heel vroeg wakker #10327246 Quote

Nou; gisteren werd hij voor 05:00 wakker en hebben we hem laten liggen na een speentje. We vielen weer in slaap en werden om half 8 wakker 😮 Hij had dus in de tussentijd weer geslapen.

vanochtend om 06:00 wakker maar had mijn wekker gezet op half 7. Dus even rustig wakker worden. Ik wil opstaan…ligt ie weer te slapen! 😂

Dit is niet zielig toch? Hij huilt of jammert niet, maar is dan gewoon met zn knuffel aan het spelen of zijn speentje.

Hebben ook de kamer wat donkerder nu.

bedankt voor alle tips!

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8mnd ineens heel vroeg wakker #10326981 Quote

Bedankt voor alle reacties! Ik zal eens kijken of ik in de gang ook verduisterende gordijnen kunnen want er zit een raampje boven zijn kamerdeur en daardoor komt er licht binnen. Goeie!

We laten hem meestal ook even liggen. Dan ligt ie met zn knuffel te slaan en te brabbelen haha. 

Dat om de beurt klinkt zo fijn! Echter ben ik altijd degene die bij wakker worden ook gewoon echt wakker blijft. Mijn briend snurkt dan 2 sec later weer dus dan denk ik; ok….ik ga wel want ik lig hier wakker. 😂

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8mnd ineens heel vroeg wakker #10326809 Quote

Haha ok goed om te horen. Onze is nog niet toe aan twee dutjes. Doet hij wel op de opvang maar thuis loopt ie al keihard in zn ogen te wrijven dan en valt dan bijv in slaap tijdens een wandeling.

Wij blijven ook meestal wel even liggen maar vind het dan zo sneu als hij na een half uur echt uit bed zijn dan bijv alweer naar bed moet. Houden jullie dan strak je schema aan?

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8 mnd overdag slapen #10324937 Quote

Nou vanochtend de teet gedaan met eerst nog even wandelen, maar ik kreeg zojuist te horen dat hij nu in de kinderwagen slaapt 🤔 dus dat is ook niet handig. 😂

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 8 mnd overdag slapen #10324744 Quote

Hey! Ja die twee dutjes daar let ik wel al op maar hij begint dus om 8 uur of half 9 in de ochtend met gapen en ogen wrijven. Dan slaapt hij uiteindelijk wel weer 45 min tot een uur, en dan is hij om 12 uur weer moe. Meestal eind van de dag dus weer minder. Hij gaat om 19:00 naar bed en dat gaat ineens wel weer zonder gehuil (zo af en toe nog wel eens)

ik vind het enorm lastig want ik kan er geen peil op trekken, en ben ook wel bang dat als ik een dutje ga skippen hij overdag nog steeds maar een uurtje slaapt🤔

Wemby
    Bijdrager
    In reactie op: 3 dagen naar de opvang en nu al snotneus #10323690 Quote

Ja ik vind het enorm balen. De nachten zijn nu ook een hel door het continu hoesten en gaan huilen.

als dit elke week weer is mag die terugbetaling wel door blijven gaan van de kosten, want normaal zou hij wel naar de opvang mogen 😊 Ik ga het in ieder geval even bijhouden.

Ik moet thuiswerken en dat is dan ook weer heftig. Mijn vriend die kan op locatie werken dus die is er dan soms even uit en merkt niks, maar ik zit dag in dag uit met een snotterende baby op de achtergrond tijdens calls 😂

Sterkte allemaal!