FiLo

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10268514 Quote

Lijkt me zo bijzonder, kan me er gewoon geen voorstelling van maken nog! Ik mocht pas de eerste echo als ik 11 weken ben, maar vond dat te lang duren 🙈 heb ook al een paar dagen wat oud bloedverlies, dus zou me echt geruststellen als de echo goed is. Heb nu dus zelf een ‘pretecho’ aangevraagd voor volgende week vrijdag. Dan zou ik ongeveer 7+4 moeten zijn. Zo spannend

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: 2x beetje bloed met rode slierten week 6 #10268461 Quote

Ik heb precies hetzelfde. Had de verloskundige gemaild en die zei dat er geen reden is tot zorg nu. Heb zelf een vervroegde echo aangevraagd voor eind volgende week, vind dit een heel onzeker en vervelend gevoel… 

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10268457 Quote

Oooh wat super fijn Zonnebloem90!! Heerlijk gevoel 😍

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10265984 Quote

Wat spannend Zonnebloem90! Dat schiet al op! 😍

Mijn eerste echo was op 24 december gepland, als ik ruim tien weken ben. Vond dat nog zo lang wachten.. Heb nu op eigen verzoek een eerdere echo ingepland 🙈 als ik 7,5 week ben. Lijkt me zo’n geruststelling als dat goed is!

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10265840 Quote

Ladylot gefeliciteerd!! 

Gebruiker10184936 gefeliciteerd, wat bijzonder zeg, ik ben (volgens eigen berekening) ook 20 juli uitgerekend en ook half augustus met anticonceptie gestopt! 

Ik vind het ook erg spannend. Bij mij lijkt het toch het meeste te helpen om veel afleiding te zoeken. Ik doe verder mn best qua gezond eten en heb op eigen verzoek een vroege echo ingepland op 6 december. Maar dat duurt ook echt nog zoo lang voor mijn gevoel! Heb verder ook geen klachten, behalve soms menstruatie krampen, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel komen hoor! 

Sterkte met wachten en hoe moeilijk het soms ook is, probeer toch te genieten! 

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: NOD November 2019 #10263784 Quote

Maja ja, om de dag zou echt genoeg moeten zijn, wij waren een weekend weg en deden het ook om de dag. Ik zag de ovulatie test al oplopen en toen ik de piek zag dacht ik, het kan vast geen kwaad om gewoon nog een keer te klussen. Een dag later zou anders waarschijnlijk te laat zijn geweest (na de piek hebben we uiteindelijk helemaal niet meer geklust omdat m’n vriend ziek werd).

Ik bedacht me ook nog dat ik een maand eerder m’n foliumzuur vervangen had door een ‘zwangerschaps vitamine’ van kruitvat, met dus ook ijzer etc erin. 

Ik hoop echt dat jullie binnenkort ook geluk hebben! Want uiteindelijk blijft het toch een heel groot deel geluk en ben je zo afhankelijk van wat de natuur doet… 

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10263783 Quote

Zonnebloem90 ja als een naderende eisprong! Zo voelt het. En de hele tijd een zeurend/trekkend gevoel, vreemd…

Het is nog erg pril bij mij, morgen zou mn NOD zijn. Vanmorgen weer een test gedaan en die was gelukkig opgelopen ten opzichte van gister. Mn vriend gelooft het nu ook haha

https://www.mupload.nl/img/8w0rakdhdi.jpg

Geen idee of dit werkt qua uploaden van de foto, overigens is dit de early test van action. Morgen nog eens testen met normale test. 

FiLo
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10263658 Quote

Bedankt voor je reactie! Ik ben super blij en kan niet wachten tot ik wat verder ben hihi.

Jij ook lekker genieten, ondanks dat je stemming misschien niet helemaal is wat je zou willen (ik ben zelf juist best emotioneel) 🙈