KristelVH

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Kleine stolsels zwanger #10209543 Quote

Ik heb dit toen ook gehad. Heb toen bloed laten prikken bij de huisarts om te kijken of mijn hcg toenam.

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Clear Blue loopt niet op. Ervaringen? #10204632 Quote

Zo lang die niet terug loopt naar 1-2 weken is er niets aan de hand!

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Babynaam #10204470 Quote

Tina

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Spiraaltje verwijderd, kinderwens. #10203228 Quote

Zojuist ongi geworden, 3 dagen na het verwijderen van de spiraal dus! Nu afwachten.

Fijn dat het weer zo snel op gang gekomen is!

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Spiraaltje verwijderd, kinderwens. #10203227 Quote

Hoi KristelVH, wat vervelend dat het op die manier is geëindigd! Helaas kan dat ook gebeuren inderdaad. Hoe gaat het nu met je? Ben je daarna nog zwanger geraakt? Liefs!

Ik ben nu aan het wachten op mijn nod. Die is de 30e dus hopen dat het weer raak is!😊 

Vond het jammer maar ben er niet echt verdrietig om geweest. Had zoiets van, jammer volgende keer beter!

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Spiraaltje verwijderd, kinderwens. #10203123 Quote

Ik was na 4 dagen ongesteld geworden. In februari laten verwijderen en in april zwanger! Helaas wel een vmk gehad maar dat kan altijd gebeuren.

Het kan dus behoorlijk snel gaan!

Veel geluk en veel plezier met dit mooie traject 😊😊

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en roken #10201261 Quote

Sorry moet echt veel moeite doen om hier normaal op te reageren….

Zeker dat stukje met dat mensen ook zeiken om uitlaatgassen fabrieken e.d…. ROKEN kies je bewust voor en heb je zelf in de hand, uitlaatgassen en fabrieken niet…

Hoe kun je je kleintje het aan doen om door te blijven paffen? Er zit een BABY in je buik…. verwacht je serieus dat je normale reacties krijgt hierop? Sorry maar vind het mega egoïstisch… Je baby staat in verbinding met jou, roken komt in je bloed en alles terecht… het is toch ook gek om een baby of peuter te zien roken? Maar vervolgens steek je zelf wel een peuk op wat je baby ook binnen krijgt…

He jammer.. niet gelukt om normaal te reageren… 

Kan er echt met mijn verstand niet bij hoe je dit je kindje kunt aan doen… 

KristelVH
    Bijdrager
    In reactie op: Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ? #10199519 Quote

Ik heb ook gemaild

Gezellig!