OVNgebruiker

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: (Aanstaande) mama's Drenthe. #10240304 Quote

Hoi! Waar in Drenthe woon je? Heb je een e-mail? Contact om te kletsen lijkt me ook wel leuk 👍🏻 

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: Doorlekken luier in de nacht #10238410 Quote

Baby druk werkt hier ook erg goed. Je zou toch een keer maat 3 kunnen proberen? Uiteindelijk heb je die maat toch wel nodig 😉

mijn zoontje is nu 2,5 maand en bijna 7 kilo en hij zit al in maat 4 ‘s nachts..

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: 2jarige zoon slaapt moeilijk in #10236230 Quote

Misschien een keer wat eerder op bed leggen? Misschien is hij tussen 20:00 en 21:00 al over z’n slaap heen? 

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: Kinkhoestvaccinatie #10233344 Quote

Ik heb het ook gedaan en ben er blij mee! Het is vergoed door mijn aanvullende verzekering en mijn zoontje mag zijn eerste prik nu een maand later. Dat maakt nogal een verschil vind ik: met 2 of met 3 maand een prik! In andere landen wordt dit vaccin al jaren lang gegeven.

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: Advies gevraagd #10232019 Quote

Mijn zoontje werd op een gegeven moment ook vaak wakker snachts, maar dit was wel door honger.. overdag meer eten gegeven en toen ging hij beter slapen. Maar het kunnen natuurlijk ook tandjes zijn, mamahonger, groeipijn, een sprong…. 😅

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: Baby kan zelf niet in slaap vallen #10228548 Quote

Rond 4 maanden had ons zoontje destijds ook een enorme slaapdip.. Dat was heel zwaar en rond de 6 maand was het weer helemaal goed (tot aan de volgende sprong😅). Wij lieten hem nooit lang huilen en hij sliep gewoon bij ons in de armen en in de cosleeper. Ik was ook erg bang dat dit niet goed was, maar achteraf heel erg blij dat we hem wel altijd hebben getroost 😊

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: Vraag over hoeveel luiers voorraad #10226890 Quote

Mijn tweede zoontje was verrassend groot! We hebben 1 pak maat 1 gebruikt, daarna 3 of 4 pakken maat 2 en zat daarna al in maat 3.. 

OVNgebruiker
    Bijdrager
    In reactie op: Dreumes voorbereiden op komst broertje/zusje #10217183 Quote

Ik vond het erg spannend hoe m’n zoontje van 21 maand zou reageren. Ons tweede kindje is inmiddels 2 weken oud en het valt me echt reuze mee! Hij vindt het heel interessant allemaal. Hij kijkt vaak even bij de baby en gaat daarna gewoon weer als vanouds met z’n speelgoed spelen. Als ik voeding geef komt hij er bij zitten met een boekje of filmpje op de mobiel 🙂

Echt voorbereiden lukt niet op deze leeftijd denk ik. Zo lang je genoeg aandacht blijft geven aan de oudste, dan komt het helemaal goed!