Elena W

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: groeiachterstand 34 weken #10246806 Quote

@Ozogewenst,

Bedankt voor je reactie en duidelijke uitleg.

Het stelt mij erg gerust.

Helaas wachten we nog steeds op het telefoontje van het ziekenhuis of verlos kundige. Hou wel vast vanavond, geen bericht is goed bericht. Morgen ga ik zelf maar bellen hoe het nu verder gaat.

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: groeiachterstand 34 weken #10246714 Quote

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb nog niks gehoord van de VK of ziekenhuis. 

De VK weet dat ik de kleine een heel stuk minder voel dan voor het weekend, duidelijk aangegeven gisteren. Het gewicht van de kleine is gemeten op 2000 gram en we weten dat de benen en hoofd ruim 1 week achter loopt, de buik was nog veel kleiner. 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Nu echt zwanger? #10246084 Quote

Gefeliciteerd, ik zie duidelijk 2 strepen.

Ik heb de volgende ochtend nog eens getest.

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie testen action #10237043 Quote

Bij mij is de streep nooit zo als de controlestreep geweest. Ook niet bij andere merk testen 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie testen action #10236495 Quote

Ik heb ze van de action gebruikt.

December gestopt met de pil, januari ovutest gebruikt en februari zwanger. 

Hier dus wel goede ervaringen met deze test.

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend oktober 2019 #10234808 Quote

Hier vandaag precies 30 weken, weer een mijlpaal behaald. Met mijn rug en bekken gaat het helaas steeds slechter en kan heel moeilijk lopen, zitten, opstaan elke beweging voel ik maar we gaan rustig aan door. 

De meubels, gordijnen en lamp voor de kleine staan en hangen maar daar is het ook mee gezegt, kleertjes liggen in dozen, maxi-cosi 3 in 1 em box staan ook klaar. De kleine dingen zoals badspullen moeten we nog halen.

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Extreem maagzuur #10233518 Quote

Bedankt voor jullie advies en meedenken.

Net bij de apotheek geweest en ze geven mij geen omeprazol ivm andere medicijnen. Ik mag nu als het nodig is meer antagel nemen. Heb ik vannacht weer zo last ga ik morgen de VK en huisarts bellen om te overleggen welke medicijnen ik dan mag en of ze dat dan willen geven. 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Extreem maagzuur #10233405 Quote

NewMomL,

Bedankt voor de reactie. Ik ga zo even naar de kruitvat om het te halen en dan hopen dat het werkt. Zo nog 10 weken doorgaan hou ik niet vol.