Elena W

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: bloed verlies #10147304 Quote

ze zeggen dat je pas echt gestopt bent vanaf het moment dat je de pil eigenlijk weer had moeten slikken.

Ik had afgelopen zaterdag (22-12) officieel weer moeten beginnen.

schrijf het voor jezelf even op wanneer je menstrueerd en hoe het eruit zag.

Dat doe ik via een app.

Ik heb nooit echt een normale bloeding gehad..altijd gemengd met oud bloed..en niet veel.

Ik heb altijd 1 dagen gemengd met oud bloed en daarna alleen bloed, dat was vorige week ook zo. 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10147281 Quote

Tessa: gefeliciteerd en wat een super mooi kerstcadeau, geniet van jullie zwangerschap.

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10145529 Quote

Ik lees hier geregeld op het forum over temperaturen voor ovulatie en als je zwanger bent maar hoe gaat dat? 

Ik heb nu mijn laatste menstruatie via de pil en het wordt dus afwachten hoe nu alles gaat lopen. Ik heb al wel ovulatie testen in huis om mijn cyclus goed te leren kennen maar ik weet uit onderzoek dat deze wel eens weg kan gaan blijven.

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2019 #10145380 Quote

Het blijft nog vreemd om te zeggen maar wij hopen ook om half januari onze eerste NOD te hebben. Ik ben dan wel 4 dagen gestopt met de pil, toch gaan we het proberen. 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10144826 Quote

Vanochtend samen met mijn vriend bij de Action een doosje ovulatie testen gehaald om mijn cyclus te leren kennen. Welk merk gebruiken jullie eigenlijk of raden jullie aan?

Hoe ik het mijn vriend ga vertellen als het zover is weet ik nog niet maar mijn ouders denk ik wel. Ik wil een shirtje laten maken voor mijn hond met daarop ik wordt grote broer. 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10144237 Quote

Gegevens invullen op zo’n app die niet in een gelijk situatie zijn geweest lijkt mij niet zinvol, dalijk ga je op basis van je oude gegevens er van uit dat je eisprong plaatsvindt terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Het blijft toch een beetje zoeken hoor, dat is ook het onzekere en het geen wat voor veel twijfels zorgt. Succes! Laat je ons weten hoe t gaat?

Op de app hoef ik alleen maar mijn menstruatie in te vullen, deze kan ik zelf elke dag aanpassen. Dat wordt zo naar de action 😃 voor ovulatietesten want echt ongesteld ben ik nog nooit geweest, daarom ben ik op de pil gezet en zelfs dat is een drama. Ik sla zelfs met de pil zo 1 tot 3 maanden over. 

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10144215 Quote

Ik heb een vraagje aan jullie.

Ik ben gisteren gestopt met de pil en ga nu dus ontpillen maar hoe kan ik het beste mijn cyclus berekenen? Ik heb al een app op mijn tel gedownload en ingevuld maar dit is van toe ik de pil nog slikte. Ik zit eraan te denken om ook maar ovulatietesten te gaan kopen voor de zekerheid. Hoe weten jullie exact jullie cyclus?

Groetjes Elena  

Elena W
    Bijdrager
    In reactie op: Starten kinderwens #10143706 Quote

Jaaa het is zo ver.

Vanochtend de laatste pil genomen, nu beginnen met ontpillen en maar wachten tot het zover is. Ik ben zo blij eindelijk beginnen met een grote wens van mij/ ons. Nu maar hopen en duimen dat het lukt.