Jennifer Van ham

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Hoofdpijn #10314732 Quote

Hoi hoi! 

Ik heb er ook heeel veel last van gehad! Ook rond de 15 weken! Hou vol met 2 weken was het bij mij ineens over!! No worries! 

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10302944 Quote

Hoi meiden, 

Hier alles goed! Wij krijgen een meisje 💞 inmiddels bijna 17 weken zwanger en heb het idee dat ik haar soms voel? Wat gefladder in mijn buik zo nu en dan! Heel bijzonder! 

Werk ook thuis vanaf maandag! En de komende 2 weken sowieso!  Erg eenzaam, maar goed beter dan onder andere mensen zijn! Hoe ist met jullie allemaal?  Veel angst op het moment?

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10302942 Quote

Hoi meiden, 

Hier alles goed! Wij krijgen een meisje 💞 inmiddels bijna 17 weken zwanger en heb het idee dat ik haar soms voel? Wat gefladder in mijn buik zo nu en dan! Heel bijzonder! 

Werk ook thuis vanaf maandag! En de komende 2 weken sowieso!  Erg eenzaam, maar goed beter dan onder andere mensen zijn! Hoe ist met jullie allemaal?  Veel angst op het moment?

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10299873 Quote

Hoi Meiden, 

Hier alles goed! Inmiddels de 15 weken gepasseerd en dinsdag weten we wat het wordt! Heeeeeel erg spannend! Ervaar wel sinds een week echt belachelijke hoofdpijn! Super irritant. Mijn nipt was perfect en tot nu toe gaat het met de baby ook alles goed. 

Hoe staat het met jullie? Mijn buik groeit inmiddels… 

Liefs 

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10299872 Quote

Hoi Meiden, 

Hier alles goed! Inmiddels de 15 weken gepasseerd en dinsdag weten we wat het wordt! Heeeeeel erg spannend! Ervaar wel sinds een week echt belachelijke hoofdpijn! Super irritant. Mijn nipt was perfect en tot nu toe gaat het met de baby ook alles goed. 

Hoe staat het met jullie? Mijn buik groeit inmiddels… 

Liefs 

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10292016 Quote

Mooie verhalen allemaal! Mis wel een melding bij een berichtje! Fijn te horen dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Na een weekendje de griep ben ik vandaag weer de oude! En…

Mooie echo gehad en het hartje horen kloppen! Hoe gelukkig kan je zijn! Zelfs iets eerder uitgerekend! 28 aug. Morgen gaan we bloed afnemen voor de nipt! Meer mensen die dit doen? 

Liefs 

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10292014 Quote

Mooie verhalen allemaal! Mis wel een melding bij een berichtje! Fijn te horen dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Na een weekendje de griep ben ik vandaag weer de oude! En…

Mooie echo gehad en het hartje horen kloppen! Hoe gelukkig kan je zijn! Zelfs iets eerder uitgerekend! 28 aug. Morgen gaan we bloed afnemen voor de nipt! Meer mensen die dit doen? 

Liefs 

Jennifer Van ham
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10290766 Quote

Hoi meiden,

Wat een lieve/leuke reacties allemaal! Stemmingswisselingen heb ik zeker ook last van en de moeheid was vandaag flink aanwezig en dan nog niet te spreken over die levendige dromen.. Had gister niet te hard moeten zeggen dat ik nog nooit misselijk was geweest want vanmorgen direct kokhalzen en met een plastic tasje naar mijn werk gereden, maar het is goed gegaan! Net wat je zegt mijn borsten groeien ook, maar pijn doen ze echt helemaal niet! 

Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend? Hartjes spreek uur? Dat klinkt leuk! Als ze dat hier ook hebben dan ga ik daar zeker gebruik van maken! Altijd fijn toch even een bevestiging. 

Vanaf wanneer kan je eigenlijk de echo doen voor het geslacht? 

Hoop dat iedereen een goede zwangerschap heeft! Liefs