WilKindje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10295405 Quote

XxLara: ik had wel een voorgevoel zowel ik gister schreef dat het toch wel moest komen, maar geen bruinverlies wat normaal 2 dagen ervoor al was, en krampjes, constipatie en slijm (normaal brokkelig voor nod nu wel dik maar gewoon wit 🙈)

ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn eisprong nu was 🙈 we hebben het zaterdag 01, dinsdag 04, zaterdag 08 en zondag 09 gedaan, ik was al bang dat ik hem miste 🙈 en waarschijnlijk precies vandaag nod, zondag hadden we het geprobeerd en daarna zaad ingebracht 🤣 vorige ronde dat het lukt op de dag van de smiley gezellig gehad en de dag erna (ovulatie) ingebracht met concreive plus.. wel ook om de dag ervoor gezellig gehad ☺️

gebruiker: wat ontzettend lief dat je daar nog aan denkt 🙈 hoe gaat het nu met jou? 

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10295373 Quote

OMG!!! Ik kan het haast niet geloven zo snel na mk 🙈 heeel blij maar heeel bang, gaat het nu dan wel goed, mag ik dit kindje wel houden, maar voor nu ben ik gewoon weer zwanger!! 🎉 

https://www.mupload.nl/img/wojm1buu9ynt.jpeg

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295372 Quote

OMG!!! Ik kan het haast niet geloven zo snel na mk 🙈 heeel blij maar heeel bang, gaat het nu dan wel goed, mag ik dit kindje wel houden, maar voor nu ben ik gewoon weer zwanger!! 🎉

https://www.mupload.nl/img/wojm1buu9ynt.jpeg

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10295197 Quote

O meiden ik lees nog mee hoor maar heb niet veel te melden, ik begin langzaam zenuwachtig te worden, weet niet wanneer nod is, progesteron was op 11-02 op 27.. goede eisprong maar wanneer, ik lees dat dit bij veel mensen een goede waarde is tussen 5-7 dpo maar dan zou ik al overtijd zijn.. ik word nu dus toch langzaam erg zenuwachtig 😝

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10295194 Quote

Zo te lezen zitten we haast allemaal op het wachtbankje 🙈 ik begin langzaam zenuwachtig te worden, weet niet wanneer nod is, progesteron was op 11-02 op 27.. goede eisprong maar wanneer, ik lees dat dit bij veel mensen een goede waarde is tussen 5-7 dpo maar dan zou ik al overtijd zijn.. ik word nu dus toch langzaam erg zenuwachtig 😝

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: Late lh piek verschuift mijn NOD ook??? #10293656 Quote

In principe kan je piek wel verschillen per maand maar zou de LF gelijk moeten blijven, dus als die altijd 14 dagen is dan zal dat nu ook zo zijn en schuift je nod dus inderdaad op.

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10293613 Quote

Margreet: Ah fijn dat mijn tip toch helpt 🙈 het is er toch echt mee gelukt bij ons vorige keer dus kan geen kwaad iig beter als niets 😝 zorg wel dat je een hard plastic bakje gebruikt geen zacht plastic en dat er geen waterresten aan je bakje of spuitje zitten, dat is slecht met zaad.. verder nadat het zaad in het bakje zit even een minuutje of 5/10 wachten dan word het vloeibaarder en kun je alles goed eruit krijgen en inbrengen ☺️ Is even een gedoetje maar allemaal voor die kleine die uiteindelijk die liefde echt wel krijgt ookal is die op deze manier ontstaan, man spuit met liefde in da bakje 🙈

WilKindje
    Bijdrager
    In reactie op: ik probeer zwanger te worden #10293383 Quote

Misschien heel stom maar je zou het ook in een bakje op kunnen vangen en rond je vruchtbare periode zelf kunnen insemineren met een spuitje, als hij daar voor open staat dan is het toch van hem, gewoon na het vrijen nog eens afmaken samen, wij doen dat nu als het “moeten” word ook zo is er geen druk van presteren voor mijn man en hij is daar tevreden mee ☺️