Kim-keertwee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152519 Quote

Kim – 28 augustus. 🙂 (maar natuurlijk dikke kans dat het eerder wordt als de tweeling lekker blijft zitten waar ze zitten)

Hoihoi,

Ik heb je ook toegevoegd Lily! 

Sluit graag aan. Uitgerekend 28 augustus en gisteren het verrassende nieuws gekregen dat het er niet één, maar twee zijn! Ik praat graag met jullie door…

Groetjes,
    Kim

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Tips gezocht #10152490 Quote

Ik gebruik de app ‘Zwangerschap+’. Erg fijn! Elke dag een nieuw verhaaltje om te lezen met tips die rond die periode handig zijn, en elke week een update wat er die week aan de hand is in je lichaam en met je baby. Met voorbeeldfoto’s over de grootte van de baby en hoe de baby in je buik zit. Gewoon in het Nederlands.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hp.pregnancy.lite&hl=nl 

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152476 Quote

Dankjewel voor jullie lieve reacties! Het is inderdaad wel even wennen dat het er 2 zijn. Je bent gewoon zo blij dat het überhaupt gelukt is, laat staan dat je gaat hopen op 2… Verder gaat het hier (nog) goed. Regelmatig misselijk maar nog maar 1x hoeven over te geven (een stuk tomaat die niet goed viel, hoe maf is dat). En vaak – maar weinig – honger. 2 kilo afgevallen.

Ik ben ook nierpatiënt en mijn nefroloog houdt alles (gelukkig) ook goed in de gaten. Verder loop ik vanwege bloeddrukproblemen al direct bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, en zal dat met een tweeling ook wel niet veranderen haha. Ik hoop dat het de komende maanden goed zal blijven gaan. Over 3 weken weer een echo (dan 10 weken). Spannende tijd! Hier nog even de foto van de echo gisteren (7 weken)… 🙂 Succes met jullie echo’s, dames!

Groetjes, Kim

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10152300 Quote

Hoi allemaal,

Een eerste berichtje toch maar van mij. Hoi! Hier 7 weken zwanger en vandaag de eerste echo gehad. Uitgerekend 28 augustus! En vandaag een tweede verrassing… Je hoopt gewoon op een mooie echo met een knipperlichtje, en nu zijn het er bij ons ineens twee!! Een tweeling!! Holy moly. Dat wordt nog wat. In shock, happy, heftig, bang, enthousiast en verliefd, alles door elkaar. Moet nog even landen.

We hebben bijna 1,5 jaar geprobeerd voor een eerste kindje en waren net bezig met onderzoeken of alles wel oké was. En nu ineens twee knipperlichtjes! 

Zijn er meerdere dames die onlangs dit nieuws hebben gehad? 🙂 Ik hoop hier in ieder geval met jullie de komende tijd door te komen. Hopen dat alles goed blijft gaan!

Groetjes,

Kim