Kim-keertwee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10229500 Quote

Gefeliciteerd met Sep!! Wat een mooi nieuws allemaal. 🙂

Citrus, succes bij je afspraak straks. Kan geloven dat je er helemaal klaar mee bent zo… pfff.

Babygirlaugustus, dat heb ik al een paar weken, 1x zelfs laten testen door gyna en was gewoon afscheiding bij mij. Maar hoeft niks te zeggen over jou. Bij twijfel ‘ff bellen, ze kunnen het makkelijk testen!

Ik ben er inmiddels echt helemaal klaar mee. Ik ben inmiddels van plan om tijdens mijn ‘Red je het nog een week?’-afspraak maandag in het ZH aan te geven dat dit niet het geval is en ze de tweeling van mij met 37 weken mogen halen ipv nog een week door te lopen. Ik slaap ontiegelijk slecht, heb veel last van harde buiken en rugpijn (al tijden) en ben gewoon algemeen fysiek in zo’n slechte staat inmiddels… Denk niet dat ik de geplande datum om in te leiden (11 aug.) ga redden zo. We zullen zien wat ze er maandag van zeggen… Zou fijn zijn als ze bijv. dinsdag of woensdag al kunnen gaan inleiden.

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10228143 Quote

Gefeliciteerd Jennml!! Wat fijn dat het zo goed is gegaan!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ze op 11 augustus (dan 38wk) gaan inleiden. Wel een extra afspraak nog gepland op 5 aug om te checken of ik dat nog red. Ik merk dat ik echt aan het eind van mijn latijn zit. De tweeling zuigt me helemaal leeg, mijn lichaam raakt op en ik slaap slecht. Stiekem hoop ik dat ze zichzelf voor de 38wk al aandienen…. we shall see!

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10226887 Quote

Wat een verhaal Inge!! En wat een avontuur zo ineens. Blij dat het zo goed gaat met jou en de jongens!

Nog 1 dagje deze hitte overleven dames… inmiddels kun je mij wel opvegen. Nu 35+5 met jut en jul, giga buik en alles doet pijn. Vannacht onwel geworden door de hitte. Kreeg echt last van een flauwte. Uiteindelijk 3 uurtjes geslapen. Geef mij maar 20 graden!

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10226285 Quote

Gefeliciteerd Minimin! En succes nog de komende paar weekjes. Hoop dat je prinsesje snel naar huis mag! 🙂 

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10226150 Quote

Wauw IngeG! Gefeliciteerd! De eerste inderdaad. 😀 Prachtig nieuws! Kun je nog wat meer vertellen hoe het gegaan is? Ben benieuwd!

Hier nog alles rustig (behalve constant dansfeest van jut en jul in de buik), nu 35+2. 🙂 

Kan een zenuw zijn (dat kindje daarop drukt) maar inderdaad, dit is nou precies zo’n voorbeeld waar we verloskundigen voor hebben. 😛

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10224925 Quote

Hey ladies,

Fijn dat het over het algemeen goed gaat met jullie. Erg herkenbaar ook met het ‘klaar zijn met…’, de pijntjes snachts en het overactieve babygeschop. Ik ben nu 34+5 van onze tweeling en ik begin er ook echt klaar mee te zijn. Mijn buik is groter dan de gemiddelde 40 weken eenling-zwangere, ze schoppen me allebei van boven en beneden en mijn heupen/bekken kunnnen het allemaal nog-maar-net aan. Begin er echt klaar mee te zijn. Het is dat het beter is om tot minimaal 37 weken te wachten, maar anders hadden ze van mij nu ook wel mogen komen haha.

Gisteren te horen gekregen dat ze, als ik niet zelf eerder beval, met 38 weken een ballonnetje gaan plaatsen en het inleiden gaan starten. Dat zal dan rond 11 augustus zijn. Op 29 juli heb ik weer een afspraak en dan gaan ze dit inplannen. Nog max 3 weekjes dus! Spannend, maar ik zal echt, eerlijk waar, zo blij zijn als het een keer langzaam BETER kan gaan in plaats van langzaam slechter. Jut en Jul schoppen me zowat lek daarbinnen en ik slaap elke nacht in blokjes van een uur.

Klaagbericht over. 😉

Kim-keertwee
    Bijdrager
    In reactie op: Vanaf welke week positiekleding? #10224374 Quote

Er is gelukkig geen regel wat “te vroeg” is voor dit soort dingen, haha. Ik heb rond 10 weken een pakket zwangerschapskleding via Marktplaats gekocht en doe daar al mijn hele zwangerschap mee (nu 34 weken). Alleen nog los 2 panties en een legging gekocht. Tip: de leggings van bijv Prenatal zijn echt ideaaaaal. Zitten zoo fijn!!