Gebruiker10113072

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Stom geweest #10195179 Quote

Maak je geen zorgen, ik neem aan dat je nog heel vroeg in de zwangerschap zit? En dan “deel” je nog niks van wat je binnen krijgt met de baby. Dat komt later pas wanneer er een placenta is en vanaf nu ga je rekening houden toch? 

Groetjes Renate 

In reactie op: NovemberBaby #10195080 Quote

Hoi,

Vandaag naar de termijnecho geweest. Alles was goed en ik bleek verder dan in eerste instantie gedacht: 11+4 !!! We voelen ons zo gelukkig. Ik loop al de hele dag met een grote glimlach op mijn gezicht😄. 

Groetjes Renate

In reactie op: NovemberBaby #10185741 Quote

Hoihoi,

Gisteren een echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Alles was perfect volgens de verloskundige, dus nu heel happy 🙂 hopelijk blijft alles goed gaan!

Groetjes Renate

In reactie op: NovemberBaby #10185105 Quote

Hoi allemaal,

Ook ik word helemaal gek van de onzekerheid. Eerst had ik wel wat klachten zoals gespannen borsten, obstipatie en misselijkheid. Maar de spanning in mijn borsten en obstipatie is helemaal weg, en ben nog maar een beetje misselijk. 

Heb er helemaal geen goed gevoel over. Morgen de eerste vroege echo, heel erg spannend dus!! 

Groetjes

In reactie op: NovemberBaby #10185104 Quote

Hoi allemaal,

Ook ik word helemaal gek van de onzekerheid. Eerst had ik wel wat klachten zoals gespannen borsten, obstipatie en misselijkheid. Maar de spanning in mijn borsten en obstipatie is helemaal weg, en ben nog maar een beetje misselijk. 

Heb er helemaal geen goed gevoel over. Morgen de eerste vroege echo, heel erg spannend dus!! 

Groetjes

In reactie op: NovemberBaby #10185103 Quote

Hoi allemaal,

Groetjes

In reactie op: NovemberBaby #10180184 Quote

Hoi! Hier ook uitgerekend in november. Ik ben 5 weken en 4 dagen zwanger. Vind het onwijs spannend, kwaaltjes komen en gaan een beetje. Behalve de vermoeidheid en honger die is continu aanwezig. Hopen dat alles goed is, eerste echo heb ik 30 maart.