Suussiee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen "Nub" theorie #10192171 Quote

Wij hadden met bijna 13wkn de termijn echo. De verloskundige zei m.b.v. de nub theorie dat het een jongetje zou worden. Vorige week de 20wkn echo gehad en het is echt een jongen! 

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend eind augustus begin september.. #10191214 Quote

Hoii,

Ik ben 5 september uitgerekend. Wij hadden afgelopen vrijdag de 20wkn echo en gelukkig was alles goed. Ik was heel erg zenuwachtig van te voren…Wij krijgen een jongetje! 

Het is mijn 1e en ik voel hem sinds 16,5wkn. Mijn man kan hem helaas nog niet voelen..

Wij hebben nog niet veel gekocht, maar wordt nu toch wel eens tijd! Er is zoveel keuze, zie af en toe door de bomen het bos niet meer..Haha. hebben jullie hier ook last van? 

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en paniekstoornis #10169477 Quote

Hoi,

Heel herkenbaar. Ik voelde mij voor de zwangerschap heel goed en toen ik eenmaal zwanger was, kwam ook de paniek opzetten. Precies hetzelfde zoals je omschrijft, heel blij maar ook heel onzeker. Daarnaast hielpen de ‘zwangerschapskwaaltjes’ ook niet echt mee. Door de misselijkheid voelde ik mij nog rotter. Ik heb contact gehad met de huisarts en toen oxazepam gekregen voor de ‘paniekmomenten’. Deze heb ik gelukkig nooit nodig gehad. 

Ik ben inmiddels rond de 11 wkn zwanger en het gaat steeds beter. De misselijkheid wordt wat minder en door de echo wordt het ook allemaal wat echter. Daarnaast weet nu iedereen in de omgeving het ook, waardoor ik meer over de zwangerschap kan praten. Ik merk dat ik hier ook vrolijk van wordt! 

Ik hoop dat jij je ook wat beter gaat voelen! 

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10153092 Quote

Hoii, 

Bij ons was het ook gelijk de eerste keer raak en ws ook 4sept uitgerekend!

Bij mij zijn ze vanochtend langs geweest van MvM. Volgende week starten. 

Vandaag ook voor het eerst de verloskundige gebeld, kan pas 5 febr terecht voor een echo en een week later voor mijn intake. Wat duurt dat lang zeg! (Zit nu op ongeveer 6wkn).

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10153091 Quote

Hoii, 

Vandaag ook voor het eerst de verloskundige gebeld, kan pas 5 febr terecht voor een echo en een week later voor mijn intake. Wat duurt dat lang zeg! (Zit nu op ongeveer 6wkn).

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10153090 Quote

Hoii, 

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10151221 Quote

Hoe ver zijn jullie zwanger?

Ik ben nu 5-6wkn. Vorige week heb ik ook echt last gehad van een ‘brok in mijn keel’, maar deze week gaat het beter. Kleine beetjes over de hele dag verspreid eten, werkt bij mij goed. 

Suussiee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10151206 Quote

Hoii,

Zo blij dat ik mij ook hierbij aan kan sluiten! Maar ik moet wel zeggen dat ik ook nog zo onzeker vind, bang dat het toch nog misgaat..

Hebben jullie gelijk de verloskundige gebeld nadat jullie een positieve test hadden?