Mmjj

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Babyslofjes #10250649 Quote

Ik vindt de slofjes van Lodger geweldig!! 

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring hypospadie Sophia kinderziekenhuis #10249506 Quote

Ik geloof niet dat dit overal zo is.. Toen onze zoon 1 week oud was en in het UMCG lag moesten wij overnachten in het Ronald Mcdonald huis.. Toen hij overgeplaatst werd naar Heerenveen mochten wij wel bij hem op de kamer. Volgens mij ligt het aan het beleid van het ziekenhuis! Hopelijk is het inmiddels aangepast (1 jaar geleden, dat onze zoon in het ziekenhuis lag).

Succes in iedergeval!! 

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Nagels knippen #10242632 Quote

Hallo, 

Onze zoon is inmiddels al een jaar geweest en nog steeds is het een drama. Hij wordt echt boos. Ook ik heb van alles geprobeerd, maar niks werkt. Ik heb het maar voor lief genomen.

Enigszins snap ik het wel, ze snappen natuurlijk niet waarom je het doet… 

Succes! 

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: 2 vragen: pampers en lopen baby #10240130 Quote

Pfff wat een raar iets wat ze op het kdv hebben gezegd. Ik werk zelf op een kdv en heb dit nog nooit mee gemaakt. Onze zoon is net 1 jaar geworden en gaat nu pas zelf zitten. Het komt allemaal goed! Ik vraag me af waarom ze dit überhaupt aan het ‘proberen’ zijn? Je baby is nog maar 7 maand.. Ik zou er toch naar vragen!!

Succes! 

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Slecht eten #10234126 Quote

Zou een grotere speen ook een optie zijn? Dit hielp toen bij ons zoontje wel goed, toen hij slechter dronk. 

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Elektrische mamafiets #10231532 Quote

Ik vind Stella ook echt een slechte services!

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Ik ben net bevallen en depressief #10226848 Quote

Heel herkenbaar hoor! Ik heb wat afgehuild in het begin en dan voornamelijk in de avonden. Ik was moe en sliep zo slecht. Ik voelde me zo eenzaam terwijl ik de hele dag mensen om mij heen had. Ook het kraambezoek viel mij zo ontzettend zwaar.

Uiteindelijk heb ik heel veel met mijn man gepraat en echt gezegd hoe ik mij voelde. Heb het kraambezoek zo ingepland dat er maar 1 per dag kwam, waarvan niet in de avonden. Ook heb ik geprobeerd ‘los’ te laten, ik ben erg iemand van het plannen. Ik heb mijn telefoon aan de kant gelegd want die draaide ook overuren met alle appjes. En ben toen wat bewuster naar mijzelf gaan luisteren, proberen te genieten. Misschien af en toe even alleen een klein stukje naar buiten. Even rust voor jezelf. Ik kon het ook niet geloven maar het komt allemaal goed.

Sterkte meid, en twijfel niet aan jezelf, gevoelens maken je absoluut geen slechte moeder!! 

Mmjj
    Bijdrager
    In reactie op: Mening Rudy #10225846 Quote

Ik vind het een leuke naam! Weer eens wat ‘normaler’ dan al die vreemde namen van tegenwoordig. 

Ben benieuwd wat de andere naam is waar je tussen twijfelt. 

Succes!!