Gebruiker10085282

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: 1-urige middagdut #10311574 Quote

Mijn zoontje van 13 maanden slaapt ook nog maar 1 x per dag ongeveer een uur/anderhalf. Als ik hem sochtends in bed wil leggen is t een drama hij wilt dan absoluut niet slapen, en als hij dat wel doet slaapt ie smiddags pas weer aan de eind van de middag en dus ook weer een stuk later savonds. Is t me dus niet waard, hij slaapt nu rond een uur of 12 en dat gaat prima zo. 

In reactie op: #10295669 Quote

Ik begrijp je echt volledig, ik was er ook helemaal kapot van heb er heel veel tranen door gelaten. Snap wel dat je je terug wilt trekken maar geloof me af en toe wat leuks doen bied even afleiding. Ga je vooral lekker op je kindje en de toekomst focussen, ga lekker kleertjes kopen, kleertjes wassen, kamertje inrichten dit hielp mij heel erg. Ga je focussen op de toekomst, schrijf op hoe je alles voor je ziet, wat je wilt bereiken, hoe je leven met je kindje voor je ziet. Schrijf een brief naar je ex met alles wat je voelt (hoef je niet te versturen heb ik ook niet gedaan) maar het hielp wel, en vooral praat er over en huil bij iemand uit!! Je bent echt niet alleen ookal voelt dat wel zo op t moment, heel veel moeders die je voor zijn gegaan en je zal zeker niet de laatste zijn. Je kan het! ❤️

In reactie op: #10295474 Quote

Hai,

ik weet precies wat je voelt, toen ik rond de 30 weken zwanger was ben ik ook verlaten. Maar als ik je een tip mag geven focus je nu op jezelf en je zwangerschap, de rest komt later wel!! Je bent maar een keer zwanger van dit kindje, geniet nog even van je vrijheid ga leuke dingen doen met familie of vrienden. 
    Die loser moet je nu even op de laatste plek zetten, echt waar als ik terug in de tijd kon had ik dat advies aangenomen.. het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar zodra m’n kindje werd geboren voelde ik me weer zo vrolijk  en zo veel blijdschap. Nu is ie bijna 1 en geniet ik volop van hem, en heb ik ontzettend veel spijt dat ik me niet genoeg heb gefocust op m’n zwangerschap. Het komt goed echt waar. 

In reactie op: Buik en borsten in smeren met wat? #10284963 Quote

Zwangerschapsolie van de tuinen, heb geen een striae gekregen 

In reactie op: Baby en drinken, ik weet het niet meer! #10254251 Quote

Nog iets, bij borstvoeding kun je ook niet meten hoe veel een baby binnen krijgt.. ze geven het echt zelf aan als ze genoeg hebben

In reactie op: Baby en drinken, ik weet het niet meer! #10254249 Quote

Mijn baby is nu 7 maanden en is vanaf het begin al een slechte drinker.. van alles geprobeerd qua soorten voeding, indikken, soorten flesjes echt vrijwel alles geprobeerd om hem meer te laten drinken, zo nu en dan zit ik nog steeds met me handen in mn haar omdat hij zo weinig drinkt. Hij gaat vaak door fases dat het goed gaat en soms weer even niet, super frustrerend dus.. maar een ding wat mij geholpen heeft is LAAT HET LOS! Sommige babys drinken nou eenmaal niet zo veel als andere babys, mn baby heeft altijd goed op gewicht gezeten en doet het super goed qua ontwikkeling, als ik er nu op terug kijk had ik me echt niet zo zorgen hoeven maken. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan 😋

Hij is nu net 7 maanden en drinkt 4 x 150cc (relatief weinig dus, soms laat hij zelfs wat staan) en door de dag drinkt hij ook water en andere sapjes

In reactie op: Hoe laat naar bed 6 maanden #10252859 Quote

Zodra ze het onder de knie heeft zul je zo opgelucht zijn, het is echt heerlijk om even een paar uurtjes per dag je handen vrij te hebben en in de avond je eigen ding te kunnen doen. Heel veel succes komt vast goed!

In reactie op: Hoe laat naar bed 6 maanden #10252857 Quote

Mijn zoontje van 7 maanden slaapt van 19/19.30 tot +- 7.30, overdag doet ie 2 dutjes. Een in de ochtend meestal een uurtje, en een in de middag 2/3 uurtjes. Mijn zoontje wilde eerst ook niet zelf slapen, maar ik heb dit rond de 3 maanden echt gestopt en hem telkens in zn eigen bed gelegd, het is even moeilijk maar je moet t echt volhouden!