YmamaY

Aangemaakte reacties

• Auteur

Helaas ben ik toch ongesteld geworden maar hadden eigenlijk niet anders verwacht aangezien het zaadkwaliteit van vorige ronde echt minder was door narcose/operatie van mijn man. 

Nu ben ik alweer begonnen aan de clomid vandaag het.laatste pilletje. Vrijdag echo om te kijken hoeveel follikels er zijn en hoe groot, volgende week dinsdag zou mijn eisprong zijn ongeveer.

En is de iui van jou doorgegaan ? Hoop dat ze niet allemaal te groot waren waardoor het niet door ging, wanneer is je nod nu ? 

YmamaY
    Bijdrager
    In reactie op: Een week voor NOD geen symptomen? #10236356 Quote

Hoi Sanne, 

Hier precies hetzelfde! Ook clomid en ook otrivelle en normaal ook gespannen borsten en nu niet. Alleen constant een zeurderige buik en lichte krampen.

Dinsdag is mijn NOD, 

Hey hallo

Leuk dat je mee praat ! Hier ook iui combinatie met hormonen,

Op de eerste dag van de menstruatie bel ik naar de fertiliteit afdeling en dan wordt er een afspraak gemaakt voor de echo of de follikels (eitjes ) goed zijn gegroeid

De derde dag van mijn menstruatie moet ik clomid (tabletjes ) slikken en dat 5 dagen lang. En dan na de echo voor mijn eisprong moet ik af otrivelle zetten. Prik in mijn buik. 

Merk wel door de hormonen dat ik wel veel meer moe ben op een dag en dat ik erg emotioneel ben. 

Mandareintje,

Voor ons ook ronde 16 en eerste keer iui,  het zaadkwaliteit is meestal wel aan de mindere kant, en heeft hij trage zwemmers maar deze ronde was het wel heel slecht vanwege de operatie/ narcose waarscjinlijk. Maar desondanks zei de gynceloog niet geschoten altijd mis maar dat de kansen heel klein zijn dat het deze maand raak is, en begon ze meteen over ivf.

Zelf een beetje dubbel om nu al gelijk over ivf te spreken terwijl we nog niet eens de uitslag hebben van ronde 1 van iui..

Wel fijn dat die optie er is, alleen mag je van de verzekering maar 3 rondes ivf krijgen, dus vindt het een beetje eng..

Ben wel heel erg moe en heb last van misselijkheid vlagen, net als gisteravond opeens, kan natuurlijk niet want als ik vorige week de inseminatie heb gehad zou pas.donderdag de eventuele instelling zijn, denk dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden.. 

YmamaY
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring Ovitrelle #10235118 Quote

Hallo Sanne.

Ja toch een van de bijwerkingen, hoofdpijn en lichte krampen, werd ook.erg emotioneel, moet zeggen dat de krampen nu over zijn en afwachten maar weer. 27 augustus is mijn nod. Wanneer is jou nod?

9 na de inseminatie zou de instelling plaats kunnen vinden dus even rekenen, kan best.. ik.duim.voor je!

Mandareintje, ze zeiden dat zijn zaadkwaliteit em volume slecht was en dat het een kleine kans was deze ronde, hij had ook een grote operatie gehad dus waarschijnlijk daardoor. hij 0.2, geen idee dat de volume was of de hoeveelheid levende zaadcellen, gevraagd voor opheldering maar ze bleven een beetje onduidelijk. Ik moet 27 augustus ongesteld worden, ik ga er maar vanuit dat ik het wordt.en dat het in ronde twee wel raak is.wel willen ze 25 september al een gesprek voor eventuele  ivf.

Las ik nou dat je een negatieve test had, jeetje zeg, sterkte weet wat een teleurstelling het is en stiekem omdat je nu wordt geholpen hoop je extra erop. Je bent er veel meer mee bezig.

Johanna

Spannend morgen! Ben benieuwd,.en dan komt de lange wacht weken.

Pff duurt echt lang zeg na de inseminatie voor je gevoel dat je wat weet. Moet zeggen dat ik wel bijwerkingen had hoor van clomid en otriville, meer emotioneel.. maar goed alles voor een goed doel.

Een vraagje hoelang zijn jullie al bezig met iui ?

Hoi hoi,

Hier gisteren de eerste iui gehad, clomid dag 3 tm.7 geslikt, maandag echo, 2 follikels te zien van 23mm en 17mm, maandag middag otriville gespoten en gister inseminatie gehad, helaas was de zaad kwaliteit niet heel goed maar toch de gok genomen, nu afwachten tot ik ongesteld wordt..  spannend ! 

YmamaY
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring Ovitrelle #10233878 Quote

Hallo,

Hier maandag middag otriville gespoten en gister inseminatie gehad, ben benieuwd. Had na het otriville wel aanhouden hoofdpijn, vanacht lichte krampen gehad. Duimen maar.

Groetjes