Marr

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Marr
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10301686 Quote

Dankjewel allemaal!

He Fleurbo, 

Ik snap je helemaal, dit heb ik zelf ook gehad, met name toen ik die 6 maanden grens gepasseerd was. Wat mij veel rust gaf is stoppen met steeds lezen op het forum (Ik deed dat meerdere keren per dag en ook op t forum voor als t langer dan 6 maanden duurt) en sinds januari ben ik daar van de ene op de andere dag mee gestopt. Ik merkte dat alle symptomen van iedereen, onzekerheid en testdrang er bij mij voor zorgde dat ik super onrustig werd. Maar eerlijk is eerlijk: ook heb ik in januari een doorverwijzing naar t ziekenhuis gevraagd, ook omdat de 1e zwangerschap zo snel ging en ik er echt even doorheen zat. Hier werd op de dag van mijn ovulatie (28 februari) in een adviesgesprek aangegeven dat ze bij zowel mij als mn man niks konden vinden en heb ik er zelf voor gekozen om t dan nog maar een aantal maanden aan te zien. Dit bleek dus niet nodig. En, allerlaatste tip, heel veel afleiding zoeken. Leuke dingen doen met vriendinnen en gewoon je leven doorplannen. T eerste half jaar heb ik mn leven echt een beetje op pauze gezet want ‘wie weet zou ik wel zwanger zijn’. Na die 6 maanden proberen ben ik alles weer gaan doen (met uitzondering van alcohol).

Nja, lang verhaal maar hopelijk hebben jullie er wat aan! En het kan dus echt!! Heel veel geluk allemaal! 

Liefs 

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: NOD maart 2020 #10301665 Quote

He Dames, ik heb op deze fora een tijdje meegeschreven, van juni tot januari ongeveer. Vanaf januari ben ik ermee gestopt omdat ik wilde kijken of t me iets opleverde als ik er wat minder mee bezig zou zijn. Gisteravond had ik na ruim 9 maanden een positieve test, het kan dus ook na langere tijd. Zelf had ik namelijk grote moeite met positief blijven, vooral omdat mn 1e zwangerschap in 1 x raak was. Ik plaats dit berichtje om jullie een hart onder de riem te steken, ook als je het niet (meer) verwacht kan het raak zijn! Heel veel succes, geluk en ik hoop dat jullie gauw een positieve test in handen hebben! 

Liefs, Marr

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10279359 Quote

Spannend Mienma! Ik hoop voor je op goed nieuws! Ga je morgen testen of wacht je het af?

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2020 #10279021 Quote

NOD 1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen

NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.

NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)

5 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen

NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.

NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.

NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 

NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?

NOD 12 januari – Liefje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – Cyclus 33 – 35d. 

NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend

NOD 23 januari?-  carolinerkj- 40jaar- 3e kindje voor mij en vriend 1e – cyclus 26/28dagen 

NOD 26 januari – KSAS- 32 jaar – 2de kindje – ronde 10 – cyclus 27 dagen 

NOD 14 januari – Lauz – 23 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 29/31 dagen 

NOD 25 januari – Nori – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus 25-33 dagen

NOD 29 januari – Marr- 29 jaar- 2e kindje – ronde 8 – cyclus 28-32 dagen 

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2020 #10278954 Quote

Een goed uiteinde en een goed, gezond en liefdevol 2020, met heel veel goed nieuws voor ons allemaal! ♡

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10278953 Quote

Een goed uiteinde en een goed, gezond en liefdevol 2020, met heel veel goed nieuws voor ons allemaal! ♡

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: NOD januari 2020 #10278832 Quote

Hoi Mienma, ik snap je ook goed, we hebben ook geluk gehad. Toch is de drang/wens voor een 2e (bij mij) ook heel groot en dit had ik na mijn 1e zwangerschap nooit kunnen inschatten of voorspellen. Hormonen en emoties zijn gekke dingen.. 

Ik hoop dat t bij ons allemaal snel raak is, want iedereen op t forum heeft volgens mij hetzelfde doel: zo snel mogelijk zwanger worden en een prachtig kindje op de wereld zetten.. 

Marr
    Bijdrager
    In reactie op: NOD december 2019 #10278779 Quote

He KSAS, 

Ik herken je situatie helemaal. Het is ook gewoon kut. Ik heb inmiddels een aantal mensen verteld dat we bezig zijn, zo heb ik niet de hele tijd de opmerkingen en flauwe grapjes over een eventuele zwangerschap en houdt iedereen zn mond, dat is wel heel fijn. Balen mag ook gerust en anders ga je toch terug naar de huisarts? Vertel je dat deze onzekerheid je veel energie kost en of je alvast bv semenonderzoek mag laten doen? Hopelijk hebben we een positief 2020!