Nijntje twee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10300762 Quote

Wat leuk dat jullie een weekje schelen, MVO! Bijzonder:)

Ja, wat gaat ’t hard hè! Ik had bij de eerste zelfs met 39 weken nog niet eens het idee dat ik zwanger was;)

Ik had al een paar weken het idee dat ik de kleine soms voelde. En ik ben niet gek, m’n vriend voelde het ook! 💙 Zo mooi!!

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10299958 Quote

Ah, wat fijn dat het goed gaat met jullie, en dat de nipt ook goed was! Hier niet gedaan, dus wachten tot de 20-weken echo. Bizar idee dat we al bijna op de helft zijn!! Hoop wel dat je hoofdpijn snel over is Jennifer.

Mijn buik groeit ook lekker, dit weekend na het eten was m’n buik zo’n beetje vergelijkbaar met 35 weken zwangerschap van de eerste, haha! En ik ben pas 15 weken! 🙈

Voor onze buurt staat de verwachte baby-teller voor dit jaar al op 5, zo leuk dat onze kindjes opgroeien met zoveel leeftijdgenootjes! 💙

Ja, Fox, valt tegen hè! En dat terwijl je dan weinig energie hebt en die het liefst gewoon wil steken in goed voor jezelf zorgen. Wij hoeven gelukkig alleen nog wat kleine dingetjes te kopen en de babykamer is praktisch klaar (moeten alleen leegruimen, wordt nu nog als opslag gebruikt, en wat meubels verplaatsen van ons zoontje, maar dat komt op het laatst).

Doen jullie ook aan zwangerschapssporten? Ik heb me net aangemeld voor yoga en wil ook af en toe gaan zwemmen. Verder doe ik aan gewichtheffen met m’n zoontje 😂

En tot slot hebben we de zwangerschapsshoot geboekt, ook een flinke uitgave, maar zooooo waardevol!

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10299857 Quote

Het is rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? En vooral met jou, Fox? Zijn er al nipt-uitslagen binnen?

Billy-Ovi, ah, superleuk met die taart! En ja, hier was het lang spannend 😉 Maar vind het onwijs leuk om het niet te weten:) En 20 maart komt al snel dichterbij, spannend! Poe, dat is precies een kilo lichter dan mijn zoontje, dat lijkt me wel heftig! Gelukkig is alles goedgekomen!

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Bloedverlies bij 15 weken zwangerschap #10298296 Quote

Wat ontzettend vervelend en spannend! Maar voel je echt niet bezwaard om te bellen, daar zijn ze voor! Zij is ook de enige die je echt gerust kan stellen denk ik. Ik hoop voor je dat alles goed is, succes!

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10297752 Quote

O, Fox, wat vervelend allemaal! Ik hoop echt voor je dat je je snel weer beter voelt en minder pijn hebt!! Sterkte 😘

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10297011 Quote

Hej Fox, hier precies hetzelfde! De hele week voor pampus gelegen omdat ik van denken aan eten al misselijk werd, waardoor ik bijna niks at en dus nul energie had. Bij mij was het echt nasleep van een klein griepje, en het is nu gelukkig net voorbij 🙂 Hoop dat het bij jou ook snel over is, want het is echt heel irritant! Probeer te eten waar je wel tegen kunt en probeer de rest van het eten lekker aan je vriend/man over te laten (koken, oh my, ik trok me terug in de slaapkamer en kwam een uur na het eten weer tevoorschijn…). Succes!

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Augustus 2020 ❤️🙈 #10296715 Quote

Haha, die taart Billy-Ovi! 😂 Heb je het toen ook gedeeld met familie en vrienden? Lijkt me hilarisch als ze dan de bekendmaking verwachten en de taart 2 kleuren heeft, dat ze dan denken dat het een tweeling is:) Ik vind het ook echt heel leuk om het geslacht niet te weten. Bij m’n eerste bevalling lag de kleine al onder een dekentje op m’n borst, toen moest er even onder ’t dekentje gegluurd worden, haha! Overduidelijk een jongetje 🥰

Wat fijn dat de kraamzorg je nog heeft geaccepteerd. Ben benieuwd!

En oef, wat een spannende tijd rondom je bevalling! Was je zoontje ook echt zo klein bij de geboorte? Lijkt me heel heftig!

Fox, een meisje, wat leuk! Maar nog even een beetje spannend tot de 20-weken echo? Lijkt me zo raar als het dan toch een jongetje blijkt te zijn!

Nijntje twee
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen echo 6+6 #10296470 Quote

Kan heel goed van de inwendige echo komen! Zwaar irritant, heb je net een goede echo gehad, krijg je bloedverlies… Maakt je super onzeker, snap ik heel goed. Ik heb precies hetzelfde gehad, bloedverlies (meestal ook lichtroze met afvegen, maar ook een keer helderrood met stolseltjes) duurde tot +- 18 weken, meestal wel met herleidbare oorzaak. Maar ik ben inmiddels trotse mama van een gezonde zoon van alweer 1 jaar.

Weet dat je altijd de verloskundige mag bellen als je twijfels hebt.

En gefeliciteerd met je goede echo:)