LadyJ

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: Vanaf welke week spullen aanschaffen? #10190109 Quote

Wij hebben tot nu toe veel kunnen overnemen of gekregen van familie en vrienden. Ben nu 15+4. Volgens mij vond vooral familie en vrienden het fijn om hun spullen op te ruimen en bij ons te dumpen. Het neemt nog al wat ruimte in beslag😅 Nu hebben we vrij veel basis: kamertje, box, maxi cosi, co sleeper, wipper, voedingskussen. Maar dit komt echt omdat wij met spullen om de oren gegooid werden. Waar we overigens heel blij mee zijn. De rest komt wel na de 20 weken. Ik vind het fijn om die eerst even af te wachten. Als we die spullen niet gehad hadden had voor mij 20 weken een mooi termijn geweest om dingen aan te schaffen. Voor de 12 weken durfde ik sowieso niets te kopen. Eerst even afwachten of alles goed ging en wat betreft de rest van de spullen geldt dat dus nu ook met het afwachten van de 20 weken echo. 

Daarnaast ben ik nogal minimalistisch dus ik ben sowieso wat terughoudend met kopen🙈

Dus het is echt zo persoonlijk. Gewoon doen wat goed voelt, het is jouw zwangerschap 🙂

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: 6 weken zwanger en misselijkheid/braken #10189377 Quote

Verse gember thee en gember tabletten, kleine beetjes per keer eten en naturel chips 🙂 sterkte! Bij mij ging het na de eerste 3 maanden een stuk beter.

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10188529 Quote

Oh thnx voor de tip voor de hoofdpijn hoopjegeluk. Dat ga ik zeker proberen. Heb al weken aan één gesloten zware hoofdpijn. Vandaag voor het eerst niet, volgens mij kwam ik dansend van geluk naar beneden. Wat heerlijk om je weer eens goed te voelen. Hopelijk breekt nu echt de betere periode aan🤞 

Ik draag vanaf 11 weken al een positiebroek en vind het echt een verademing. Ik heb al best een buikje en ben er trots op. Zeker nu iedereen het mag weten show ik hem graag😇🤰 

Fijne zonnige zondag!

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: Plots angst of ik er klaar voor ben #10188348 Quote

Haha wat heerlijk dit om te lezen en herkenbaar😅 ik heb ook nog niets gekocht en ook nog geen behoefte aan en baby’s… daar is gewoon niet zo heel veel aan toch🙊 gelukkig heb ik 2 zusjes die wel al kids hebben en ook zo zijn. Op onze eigen zwartgaligge manier kunnen we hier vaak om lachen😄 overigens houden ze zielsveel van hun kroost en ik ben ook gek op ze.

Ze komen allebei wel eens logeren bij mij en zonder kids om even uit de kids zone te ontsnappen. Over een paar maanden moeten we alle drie en met elkaar maar een mooi plekje zoeken om soms ff kind/ baby vrij tijd voor onszelf door te brengen 😉

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: 9 weken zwanger en nu al ontzettend opgeblazen, tips? #10188061 Quote

Herkenbaar 😉 maar het wordt ook echt weer minder inderdaad. Ik zweer zelf bij verse gember thee, ook voor misselijkheid maar ook als je een opgeblazen gevoel hebt. Groene thee en muntthee schijnen ook goed te kunnen helpen. 

Uiteindelijk vond ik het bij week 11 een verademing om ook maar gewoon alvast in een positiebroek te gaan lopen😁

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10187975 Quote

Jemig Florraa wat zal jouw wereld op zijn kop staan nu. Wat een vreselijk moment om verlaten te worden door je partner. Ik heb het erg met je te doen en hoop dat je een fijne familie en vriendenkring om je heen hebt die je opvangen en steunen. Sterkte!😘

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: Minder werken tijdens zwangerschap #10187046 Quote

Ik ben vanaf een week of 9 al helaas elke week ziek door chronische migraine waar ik momenteel minimaal medicatie voor mag gebruiken. Daarnaast erg misselijk, veel spugen en heel erg vermoeid en veel hoofdpijn. Dit heeft ook geen positief effect op de migraine en ik ga al heel gauw over mijn grens heen. Vanaf het begin heb ik open kaart gespeeld en ook dat het enorm aan mijn gevoel knaagt om echt wel te willen werken maar dat het gewoon niet gaat. Op deze manier heb ik tot nu toe gelukkig veel begrip gekregen en vanaf deze week (ben nu in de 15e week van de zwangerschap) wordt ik boventallig ingeroosterd. Ik kan nu per dag en zelfs per dagdeel kijken hoe het gaat en dat zorgt echt voor opluchting en uiteraard minder schuldgevoel naar mijn collega’s in de zorg. Die staan er nu sowieso niet alleen voor als ik uitval of eerder naar huis ga. 

Succes! Ik hoop dat je een goede balans mag vinden tussen je eigen gezondheid en je werk.

LadyJ
    Bijdrager
    In reactie op: Geen zwangerschaps symptomen #10185923 Quote

* gefeliciteerd met je zwangerschap moet er staan😅