PippaLotta

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • PippaLotta
    Bijdrager
    In reactie op: wel of niet ?! #10326962 Quote

Ja ik zie een streepje hoor, en volgens mij istie van vandaag ook donkerder. Gefeliciteerd!

PippaLotta
    Bijdrager
    In reactie op: Bruine afscheiding (34 wkn) #10326886 Quote

Ik snap je helemaal hoor! Ik had met 24 weken een ieniemienie beetje bruin bloed en heb toen gelijk de vk gebeld. Je maakt je toch gelijk zorgen! Hopelijk wordt het gauw minder!

PippaLotta
    Bijdrager
    In reactie op: "De dames die al wat langer wachten….." #10326879 Quote

Ah nee Mandareintje 🙁 dikke knuffel voor jullie!

PippaLotta
    Bijdrager
    In reactie op: Bruine afscheiding (34 wkn) #10326875 Quote

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Heel eerlijk? Je hebt het beste gedaan door je verloskundige te bellen. Als zij zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, is het misschien beter als je probeert je zorgen los te laten. Ze houden je echt goed in de gaten en hebben verstand van zaken!

Over wat het zou kunnen zijn: je baarmoedermond is nu supergoed doorbloed dus je kan zomaar een klein bloedinkje krijgen door bijvoorbeeld (snelle opwinding bij) seks, niezen, of niets. Als het bruin is, is het oud bloed dus je vagina is dit netjes aan het opruimen.

Mocht je je toch zorgen blijven maken, kan je altijd de verloskundige bellen en aangeven dat je het toch niet helemaal begrijpt en niet los kan laten. Misschien kan ze dan iets meer tijd nemen om het aan je uit te leggen en je gerust te stellen. 

PippaLotta
    Bijdrager
    In reactie op: Ene dag is test Beter als andere dag #10326731 Quote

Ik testte elke dag en soms was het streepje even licht of in mijn ogen een ietsie pietsie lichter maar het liep uiteindelijk wel op.

Heb je een foto van je testen? Dan kunnen we meekijken. Je kunt eenvoudige een mupload link hier plaatsen.

PippaLotta
    Bijdrager
    In reactie op: Ene dag is test Beter als andere dag #10326521 Quote

Mijn testen waren ook behoorlijk lang heel licht. Had bij 18 DPO echt een knaltest. Kan dus gebeuren! Ik snap je onzekerheid!

Wat supergaaf om over jullie zwangerschappen te lezen! Allemaal gefeliciteerd 🙂 @mandareintje: wat een mooi nieuws joh! Hopelijk lopen je streepjes op. Ik kan me goed voorstellen dat het nu nog heel spannend is, zeker na december.

Hier gaat het goed met de zwangerschap! We krijgen een meisje (l) Heb behoorlijk wat last van mijn bekken gehad maar sinds een paar dagen draag ik gedurende de dag een bekkenband en dat helpt echt super! Verder ben ik nu mijn laatste daagjes bezig voor de klas. Ik denk dat ik me daarna helemaal in de babybubbel ga verstoppen hihi!

Wat leuk, dit topic! Wij hebben zelf 17 rondes moeten wachten op ons kleintje. Ben nu 33+1 weken zwanger dus het aftellen is alweer begonnen!