RT

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10226279 Quote

@eefje

Ik heb 2 van die dekentjes bij de kruidvat gescoord! Koste ook geen drol, kunnen mooi in het wiegje/reiswieg of voor zo idd. Hopelijk kan je hem nog vinden! 

X

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10225323 Quote

Hallo!! Ook voor mij weer even geleden.

Momenteel bijna 33 weken zwanger dus nog een dikke week werken! Toe aan verlof. Kijk wel op tegen deze aankomende week, vind die hitte niet te doen terwijl ik er normaal nooit last van heb. 

Verder krijg ik een geplande keizersnede en ivm de situatie met mijn vader halen ze haar met 38 weken dus dat is al over 5 weken! Aftellen 😍

Ook had ik nog een vraagje! Ik wil graag na mijn verlof beginnen met wassen maar welke wasmiddel gebruiken jullie? Ik vind neutral echt niet lekker ruiken en volgens mij mag je ook sensitive wasmiddel gebruiken die toch nog enigzins een beetje lekker ruikt?? Tips zijn welkom! 

En wat betreft informeren familie/schoonfamilie. Als ik normaal zou bevallen zou ik heel graag mijn moeder en bij willen hebben maar dat wordt m al niet, verder    komt mijn familie als ik ze bel na de operatie denk ik. Ik zou als ik normaal zou bevallen ook de rest van de ouders/gezin/schoonouders bellen als ik daar aan toe ben! Verder is het maar net hoe je er zelf in staat en al helemaal op dat moment zelf lijkt mij! 

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10196506 Quote

Wat een k*t nieuws Anemoontje.

Heel veel sterkte en geluk en hopelijk komt alles goed! 🍀

X RT

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10194329 Quote

Hallo..

Ondertussen de 20 weken echo gehad en die was gelukkig verder goed, moet alleen nog even terug komen om het ruggetje goed te bekijken. Mevrouw lag op de rug en zo kon hij het niet goed zien, geen knikkende knieen gaf ie gelukkig aan.

Wel hebben we minder goed nieuws gisteren gekregen. Mijn vader is nl ziek, uitgezaaide kanker. Nu is het zo dat het erg agressief is en een grote kans dat de tabletten niet aanslaan. Dan is het ergste geval max een half jaar. Nu ben ik 10 sept uitgerekend dus hopen we dat hij alsnog opa wordt.

Nu krijg/wil ik sws een keizersnede ivm meerdere malen stuitje breken. Ik zal met de verloskundige overleggen dat als het al heel erg slecht gaat ze het kindje mis met 37 weken kunnen halen (mits ze gezond en voldragen is) 

Al met al is het allemaal zo dubbel..

Meerdere mensen die zoiets hebben meegemaakt? 

(ik ben 23 & mijn vader 60) 

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10185121 Quote

Hallo..

Wat een nieuwe berichten weer allemaal en wat wordt het serieus he?!

Wij gingen er vanuit dat we afgelopen woensdag het geslacht zouden weten maar helaas lag hij/zij omgedraaid.. Volgende week terug komen. Wel weer heel bijzonder om te zien hoe snel de baby groeit!

Gister voor het eerst de baby gevoeld! Een soort trilling, eerst dacht ik ik vergis me maar het kwam later weer terug en een uur later weer! Ondaks dat mijn placenta voor ligt gelukkig. Ze hadden verteld dat je het dan minder snel voelt..

Wij wachten nog even met shoppen. Ik wil graag een kinderkamer met een oude meidenkast en commode en die in een mooie kleur schilderen dus mp nog afzoeken. Verdere spulletjes na de 20 weken.

liefsx 

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10172711 Quote

@mientjeeee

Hier! Vorige week dinsdag bloedlaten prikken voor de NIPT. Vandaag 12 weken ❤️

Nu is het jammer dat ik het nog niet kan vertellen.. Wil graag wachten tot we de uitslag hebben maar hoop natuurlijk eerder. Op zn laatst volgende week dinsdag. ☹️

liefs

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Early test negatief #10172710 Quote

Ik had 4 dagen voor Nod positief met een early.

Verschilt bij iedereen, even afwachten en vanaf nod weer testen als de menstruatie uitblijft 😊

xx

RT
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10165762 Quote

&wendess

Volgens mij lag jou kleine dan gewoon lekker te slapen. Is maar net of ze actief zijn! Verder was alles goed toch? Is maar een moment opname.

x R