Pandababy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Leuke manieren om ouders te vertellen! #10181608 Quote

Wij hadden dit min of meer met beste vrienden van mijn viend. Zij hebben een sterke kinderwens en zijn al bijna 2 jaar bezig. mijn vriend had verteld dat wij ook gingen ‘proberen’, maand later was het al raak. Ik zag er best tegenop het te delen, we hebben een rustig moment gekozen, aan het ‘einde’ van een bezoekje, zodat zij erna niet nog leuk hoefden te doen als ze eigenlijk gewoon even hard wilden balen. Uiteindelijk viel het heel erg mee, ze zijn super blij voor ons, los van hun eigen verdriet.

Bedankt dat je hier even op reageert!

Ja, uiteindelijk denk ik ook wel dat se blij voor mij zal zijn. Maar ik zie er ontzettend tegen op. Ze zijn bezig met hun allerlaatste poging en het kan zo zijn dat ze definitief het antw krijgt dat ze voorgoed ongewenst kinderloos zal zijn. Niemand weet het nog in onze omgeving.. maar ik wil het haar zo snel mogelijk vertellen, voordat ze die klap krijgt als ze definitief antwoord heeft.

Ik zit er erg mee. Misschien moet ik het maar eerst opschrijven. 

En dat is zeker een leuke manier om het aan je ouders te vertellen. Haha, vooral de reactie dat ze het dan niet direct door hebben 🙂

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Meisjesnaam! #10181484 Quote

Leuke namen!! Ook niet wat ik vaak om me heen hoor. Als ik 1 uit de drie moest kiezen vind ik Loïs erg leuk. 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen voor nod #10181477 Quote

@Sunny Zeker spannend!! Ja ik ben nog nooit zwanger geweest dus heb geen idee hoe ik “zwanger” zou moeten voelen. Ik slaap wel slecht. Werd vannacht 4u wakker en dan ook echt klaarwakker. Heb soms het gevoel alsof ik iets voel lopen.. en ben dan bang dat ik ongesteld ben geworden. Ik heb begrepen dat het afscheiding is. Dat heb ik eigenlijk nooit echt. En nog steeds zeurderig gevoel in de buik. Niet constant, af en toe. En ook dat schijnt er bij te horen heb ik gelezen. 

Wanneer is jouw nod precies? Ik ga je hier zeker even in gaten houden vind het spannend voor jou! 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Leuke manieren om ouders te vertellen! #10181428 Quote

Ja wij wachten ook op de termijn echo en dat duurt nog even. Ik zit ook al te fantaseren over hoe ik het moet vertellen. Want ze verwachten het bij ons totaal niet. Wij hebben onze kinderwens nooit zo naar iedereen uitgesproken. 

Ik zat zelf te denken om een fragmentje tussen een gemaakt vakantie filmpje te monteren. Dat we bij mijn ouders thuis komen en dan zeggen: willen jullie onze vakantie even op beeld zien?  Het kan dan via Chromecast. Dan ben ik benieuwd of ze er met interesse naar kijken. 

Voor mijn schoonvader (schoonmoeder heb ik nooit gekend was in 2003 al overleden), moet het iets simpels zijn. Cadeautje met een tekst van je wordt opa of iets.

En voor mijn zus wil ik iets speciaals omdat die al jaren hoopt op een neefje of nichtje. Op haar reactie verheug ik me het meest 😂 dus ik zoek ook nog ideeën 🤗 

Wat ik wel ontzettend moeilijk vind is dat ik een vriendin heb met kinderwens en ze is al wat jaren bezig en het lijkt erop dat het er voor haar niet in zit. Heb haar verteld dat we bezig waren voor een kindje en ik kon al aan haar merken dat ze dat pijnlijk vond. Als iemand nog tips weet hoe je haar zoiets het beste kunt vertellen graag! 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen voor nod #10181215 Quote

@Sunny dankjewel! Ja het is voor mij de allereerste keer na 10 maanden proberen. Ik had voorheen dus altijd menstruatie gevoel, gevoelig borsten en werd dan binnen 2 dagen ongesteld. Nu was het anders, gewoon een hele week zeurderig, steekjes, voelde me raar. 

Ik ben benieuwd en hoop voor jou dat het ook zo mag zijn! 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen voor nod #10181067 Quote

Ik had de week voor nod ook menstruatie achtige krampjes en dat iedere dag tot nu aan toe. Gewoon raar gevoel. Maar mijn menstruatie bleef maar uit. Ik had woensdag 13e ongesteld moeten worden.. gisteren deed ik maar een test. En hartstikke zwanger!!

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10180876 Quote

Hallo iedereen, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Na 10 maanden heb ik ook voor het eerst in mijn leven een positieve zwangerschapstest. Ik had al een dikke week het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar het bleef maar uit. Nu las ik ook dat je dat kan hebben als je zwanger bent. Nu was ik 4 dagen overtijd en stond gisteren om 7uur in de badkamer een test te doen. Ik moest het weten.

Ik dacht… zal wel niet.. Iedere maand ben je toch teleurgesteld als je ongesteld wordt. Maar nu zag ik een tweede streep. Ik had verwacht als dit ooit gebeurde ik in huilen zou uitbarsten maar dat gebeurde niet. Ik geloofde het gewoon niet. Ik heb vanochtend weer getest gewoon om te kijken of het geen droom was… Klinkt dit gek? haha!

Aangezien we het echt nog niet willen vertellen aan iemand, is het ons geheimpje. Ik bel morgen de verloskundige denk ik.

Als het goed is ben ik nu 4wk en 5 dagen. Spannend!! Kan niet wachten tot ik het met eigen ogen kan zien!

Leuk om hier even anoniem te kunnen kletsen met jullie die ook in November een baby verwachten. 🙂