Pandababy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Voor de eerste keer zwanger. #10204842 Quote

Super leuk!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 

Wij hebben het mijn ouders en schoonvader met 7 weken verteld. Niet echt op een bijzondere manier maar meer in een vertellende hinterige manier wat bij ons past. Mijn schoonvader was met reisvoorbereiding bezig voor kerst. Dus moesten we aangeven dat we niet meekunnen omdat we het dan te druk hadden. Schoonvader keek ons beetje moeilijk aan (hij dacht, ben ik nou voor jan lul alles aan het regelen) en vroeg: oh wat dan?? En toen zei mijn verloofde: nou we worden in november papa en mama. Je had dat gezicht moeten zien… Helemaal van geluk en in tranen. Hij had het niet verwacht meer bij ons en durfde er nooit naar te vragen maar had het stiekem zo gehoopt. Dus mooie reactie wel. En nu gaan we een jaartje later met zijn allen op vakantie met kerst, kan onze ukkie ook mee. 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Eerste echo #10203445 Quote

Ja dat herken ik zeker! Ik zat zo in spanning en er popte zoveel vragen naar boven. Ook negatieve gedachten kwamen voorbij (want ik las ook wel eens mee op fora en dan lees je ook mindere berichten). Ik was precies 11 weken toen ik mijn eerste echo kreeg. Maar ik zag mijn baby meteen met voetjes en al. En sindsdien verdwenen mijn zorgen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoeveel weken ben jij nu ongeveer? En hoe voel jij je verder? Heel veel plezier en succes morgen bij de echo. 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10196594 Quote

@Hopsasaa Ik weet niet waarom mijn verloskundige het zei. Maar meer voor jezelf denk ik. Ik ben net door de douane gegaan en ik gaf het aan dat ik zwanger was. Ze zeiden dat het geen kwaad kon, maar als je het niet wil dan hoefde het niet. Dan word je gewoon gefouilleerd. Ik heb daar wel voor gekozen. Maar gewoon gevoel ofzo van zekerheid. In het vliegtuig zijn er ook genoeg stralingen waar je mee te maken hebt dus ja … Als mijn verloskundige het niet had gezegd was ik gewoon er door gegaam zeg maar. De douane heeft nergens om gevraagd. Ging zo smooth allemaal. Ik zit nu te wachten tot we gaan. We zijn veel te vroeg 😅 Succes vrijdag bij de echo!! Lees graag hoe het was!! 

@JufChan wat mooi om te horen!! Ben blij voor je dat je nu je baby hebt gezien. Mooi moment he??

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10196404 Quote

Zeker @Zeep ! Wat grappig dat je ook naar Amerika gaat! Ja ze hebben van die screening dingen waar je met je handen omhoog moet en dan komt er een soort draai ding die je scanned. Ik vind het lastig uit te leggen. Het is gewoon security check.

Wat fijn dat je ook bijna je termijn echo hebt!! Ja moe en futloos heb ik ook vaak. Dat ik om 21u al het liefst in bed lig haha

En @jufChan ja ik heb gisteren ook meteen een verklaring mee gekregen van mijn verloskundige. Daar vroeg ik meteen om haha. 

Ah ja, dan zul je nu wel een kindje zien! Zo apart om te zien vond ik. Zat er maar naar te lachen. Je zag ook zo het beentje en een voetje van 7mm zo grappig en schattig tegelijk!! 

En gaaf je rondreis van 2jaar geleden. Wij waren vorig jaar een dikke maand aan de westkust. Deden zo’n 8 staten aan met een minivan en 14 nationale parken bezocht. Midden in de natuur kamperen. Op die reis beseften we dat we graag een kindje wilden. Dat was precies vorig jaar trouwens 🙂 zo bijzonder dat ik nu zwanger ben!! 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10196200 Quote

Dankjewel @JufChan 🤗

Ja wij gaan ieder jaar.. maar nu met de baby opkomst zal dat nu wel niet zo zijn 😅. Dit keer ook maar een weekje. Waar in Amerkka ben jij geweest?? Ik hoorde van mijn verloskundige dat ik niet in de scan mag (waar je body wordt gescreend). Maar goed dat ze het mij vertelde anders ging ik er gewoon doorheen natuurlijk. 

Las dat we ong gelijk op gaan en jij hebt morgen de termijn echo?? Spannend!!  Ook de eerste keer dat je je kindje gaat zien? Of had je al een eerdere echo gehad? Wens je veel succes morgen. Ik denk dat ik ook in Amerika wel even op dit forum kijk om te lezen hoe je echo is gegaan 🤗

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10196009 Quote

Hey Hey, ik wou ook even mijn enthousiasme kwijt aan jullie. Ik heb vandaag voor het eerst het mini mensje in mij gezien. Wat is dit een onwerkelijk mooi gevoel. Alles zag er goed uit en ik ben vandaag 11 weken. Uitgerekend op 18 november.

Ik ga woensdag op vakantie (naar Amerika). Dus kan ik met een gerust hart nu gaan. Maar wou het toch even kwijt hier! 

Over het vertellen. Mijn ouders, schoonvader, mijn zus, broer en schoonzusje weten het in ieder geval. En 1 oma weet het sinds vandaag. De rest vertellen wachten we nog even mee. Eerst op vakantie.

Ik lees nog wel af en toe mee, maar ben ook lekker in mijn eigen bubbel.. Heb op vermoeidheid na geen symptomen meer. 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Eind november baby #10194955 Quote

Hoi Amanda,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend die misselijkheid he? Ik had het in week 8 ook op zijn ergst. Wat mij enorm hielp was Gember citroen thee. Dus schijfjes verse gember, schijfje citroen en dan heet water. Ook hielp het om ginger ale te drinken. Dat raad ik wel minder aan omdat het gewoon frisdrank is vol suiker. Maar ik drink normaal gesproken geen frisdrank dus dan nam ik een klein flesje verdeeld over twee dagen.

Verder is het heel belangrijk dat je toch iets blijft eten. Zelf is de misselijkheid bij mij nu weer verdwenen en ben nu 10+2. Dus hopelijk wordt het voor jou ook weer beter! 

Pandababy
    Bijdrager
    In reactie op: Foto plaatsen hoe? #10194398 Quote

Via https://www.mupload.nl kun je een afbeelding uploaden. Dan krijg je een URL. En die plaats je dan hier via het afbeeldings icoon.