Mama van Jawad

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Vloeien keizersnede #10257039 Quote

13 weken geleden spoedkeizersnede gehad en heb in totaal 6 weken gevloeid. Dat is de normale tijd om te vloeien, het is niet zoals menstruatie dit gaat namelijk om een wond(van de placenta) in de baarmoeder die genezen moet worden en daar van is die bloeding. Begin is het helderrood met stolsols en na een 2/3 weken wordt het donkerder.

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Eerste kindje met hoe veel weken geboren? #10230772 Quote

Ik zou je niet te veel verheugen. Toen ik 36 weken was dacht ik ook bij elke dingetje oh hij gaat komen maar nee ik had alles al klaar, bed om hoog, koffer klaar, maxcosi klaar. Echt alles omdat ik dacht dat die ook voor de 40 weken zou komen. Eindstand ben ik bevallen met 40+6 dagen. 

3 weken geleden spoedkeizersnede gehad onder gehele narcose, ik heb zeker een week lang last gehad van de wond precies zoals jij zegt alleen bij mijn was het aan de rechtkant die erg veel pijn deed. Nu 3 weken later ik doen alles weer en heb ergens meer last van af en toe een pijntje omdat ik iets te veel doe. Zoals je kraamverzorgster al zegt het heeft tijd nodig een keizersnede is niet niks het is wel een buik operatie zolang de wond van buiten er goed uit ziet moet je, je vooral geen zorgen maken en een weekje wachten.

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in juli 2019 ❤️ #10228883 Quote

Jeetje wat heftig, hoe kwam dat? Heb je het al kunnen verwerken? Gaat t nu hoed met jullie?

Hee, het kwam omdat hij blijkbaar niet helemaal was ingedaald waardor hij steeds aan het draaien was tijdens de wennen. Ik bleef helaas hangen op 8cm ontsluiting en verder kwam die helaas niet. Ik ben zeker wel meer dan 10 uur bezig geweest om naar de 10 te komen maar helaas. 

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren in juli 2019 ❤️ #10227056 Quote

Heehee, 

Mijn uitgerekende datum was 06-07-2019 en ben bevallen op 12-07-2019 om 03:29 uur doormiddel van een spoedkeizersnede onder gehele narcose, maar gelukkig een gezonde mannetje op de wereld gekomen met een gewicht van 3656 gram en 51cm groot. Helaas heb ik hem niet zien geboren worden. 

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10227055 Quote

Goedemiddag dames, 

ik kwam melden dat ik inmiddels ben bevallen van een gezonde mannetje 💙💪🏼. Ik ben bevallen op 12 juli om 03:29 uur doormiddel van een spoedkeizersnede onder gehele narcose na geen vorderende ontsluiting ik bleef op 8cm hangen en kwam niet vooruit. Ik ben bevallen op 40+6 dagen na gestript te zijn een dag voor de bevalling. Onze kleine man woog 3656 en zijn lengte 51cm. 

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10220587 Quote

06-07 uitgerekend van een zoontje, maar hij heeft er nog geen zin in momenteel 40w1d hoop niet tot 42 weken te zitten. Aankomende woensdag weer controle verloskundige hoop dan dat die er al is zo niet aanvraag voor strippen of vliezen breken 😊👍🏼

Mama van Jawad
    Bijdrager
    In reactie op: 20 weken echo teleurstellend #10219507 Quote

Bij mijn duurde de 20 weken echo 45 min. Mijn kleine mannetje werd helemaal van top tot teen bekeken van binnen en van buiten + de navelstreng en de placenta. Ik zou als ik jou was nieuwe afspraak maken en aangeven dat hoe het is gegaan gewoon niet kan en dat jij verwacht dat alles wordt bekeken en jou vertelt wordt. Want op die manier van werken kan echt niet